Üllatusest keeletu

Posted: august 28, 2010 in Uncategorized

Mõned asjad pakuvad lihtsalt lõbu ja mõtlemisainet, nagu näiteks see, et eelmist postitust on juba lugenud 276 inimest, aga neist vaid kuus on viitsinud arvamust omada.

Kui Mirith tuli Härra Issi juurest koju ja küsis, et miks mul sama palju mehi pole kui issil naisi, olin üllatusest keeletu. Selgus, et issi juures oli olnud pidu, kus oli palju mehi ja naisi, kes kõik issit katsusid ja musitasid – mehed vist ei musitanud, aga katsusid küll. Ja alkoholi jõid, muidugi.

Kuigi mu emasüda tahtis kohe halvimat eeldada, otsustasin oma suu kinni hoida – minulgi käivad ju sõbrad külas, kuigi alkoholi enne laste magaminekut välja ei tooda ja ma ei hakka parem skandaali tegema.

Kui aga täna Iti rahumeeli rääkis, kuidas nad käisid issiga kohvikus, kus üks purjus mees viskas pataka raha põrandale, pissis end täis ja kelle tagatippu politsei käed raudus ära viis…Siis…Siis ma olin üllatusest keeletu.

Kommentaarid
  1. Gasolina (pereklubikas) ütles:

    hmm.. . ma lugesin 2x ja ei saanudki aru, et kas see on MIrithi hea fantaasia või on need markantsed muljed täiesti reality?

  2. Rents ütles:

    See kommenteerimise osa on täiesti tavaline, mul on olnud ka juhuseid, kus on üle 800 lugeja, aga ainult mõni üksik kommentaar. Kommenteeritakse enamasti ikka siis, kui ei nõustuta ja arvamus suisa vastu hakkab. 😀

  3. Veronika ütles:

    Kui konteksti ei tea, siis on raske arvustada. Kuigi tundub, et Härra Issi igapäevane reaalsus pole päris see, mis sobib väikeste lastega kokku.

  4. Siret ütles:

    Lapsed oskavad muidugi hämmastavalt hästi asjad peapeale keerata ja fantaseerida, aga tavaliselt on asjades tõetera sees ja mõnikord vastavad need asjad suisa 100% tõele.
    Ilmselt siis, et usalda, aga kontrolli?

  5. Lenxu ütles:

    Tunnistan alandlikult üles, et mina olen ka üks paljudest sinu blogi lugejatest, kes ei kipu eriti postitusi kommenteerima.

    Teemasse ka natuke. Olen eelkõnelejaga nõus, et laste jutt ei pruugi alati täiesti tõele vastav olla (tean omast kogemustest kui hea fantaasiaga lapsed on), aga mingit tõetera see kindlasti sisaldab. Selles vanuses lapsed ju ei valeta. Eks sa saad ise varem või hiljem teada, mis tollel olengul tegelikult toimus (kui see sind ikka huvitab).

  6. mormelar ütles:

    Ei, see oli ikka päriselt, tema nägemus asjast. Detailsemalt mind miski ei huvita, ma seda kontrollida ei saa ega soovi.

Lisa kommentaar

