Meie uus pesa

Posted: august 31, 2010 in Uncategorized

Ahjaa, suures tuhinas olen unustanud siia kõige tähtsamast uudisest kirjutamata. Me leidsime endale uue kodu!

Eelmise korteri omanik, kes nädal enne sissekolimist külmavereliselt alt ära hüppas, või noh, tema tahtis asja teha nii, et mina maksan talle rahad ja kirjutan lepingule alla ehk siis võtan endale kohustused, aga endale üldse lepingut ei saagi, tema allkirja kuskil ei ole ja ühtegi arvet ma ka tulevikus ei näe, tema ütleb summa ja mina aga maksku. Kui ma ütlesin, et sellega nõus pole, rääkimata asjaolust, et varasemalt olin mitu korda maininud, et ma tahan kindlasti arveid näha, teatas ta, et siis jääb tehing katki – tegi mulle lõppeks teene, võib öelda. Sest suures paanikas oma kuulutusi igale poole visates õnnestus mul tutvuse kaudu leida endale tuhat korda parem kodu.

Jah, kallim on ta kah ning eks see natuke teeb muret, aga esmapilgul tundub, et asi on seda väärt. Tegemist on õige rajooniga, lasteaed on jalutuskaugusel, kolm tuba, imeilus ja värske remondiga köök, suured toad ja esik, seinakapid, rõdu. Ühesõnaga, ei ühtegi viga, mida eelmises korteris küllaga leidus.

Aga paanitsemata ma ju ei oska, kuigi tegelikkuses olen harjunud, et sellised asjad kipuvad hästi lahenema. Siiski oli see häiriv, kui mu plaanid uppi lendasid, olin end ju juba sinna eelmisesse kohta juba meeltes sisse paigutanud, tapeete vaadanud ja.
Aga olen end väga kiiresti ümber korraldanud ka peas, nüüd juba unistan uuest kohast. Kiiruga sai kõik kokku pakitud, pühapäeval paika viidud ja nüüd oleme paar päeva Mamma juures pesitsenud, homme saan võtmed ja uus elu alaku. Ma ei jõua ära oodata!

Taaskord mõtlen ma, et mida ma küll ilma oma vanemateta teeksin? Silmarõõm on kah tohutult abiks olnud, aga ilma isata, kes sebis kolimisauto, juhtis seda, tassis ja sättis ning ülejäänud asjad lahti võttis ja muidugi ka uues kodus jälle kokku paneb, oleks kogu see protsess kindlasti väga vaevaline olnud. Selle koha pealt on mul isaga ääretult vedanud, et ta on kõige kuldsemate kätega inimene, keda ma tean – pole veel näinud asja, mida ta parandada ei suudaks või minu hullu sisustusideed, mida ta teostada ei suudaks. Kõikidele kiiksuga asjadele suudab ta kiiksuga lahenduse leida. Mirithgi teatas väiksena, kui kogemata pildi katki rebis, et vanaisa teeb terveks. Sest vanaisa oskab ju kõik terveks teha!
Ja muidugi ema nõuanded ja seegi, et nädalavahetusel võtab ta lapsed endaga maale, et ma rahumeeli sättida saaksin.

Silmarõõm küsis viimane päev, et kas mul on kahju ka sealt lahkuda? See on ju kodu, kuhu Melian sündis, kodu, kus on kõik suured elumuutused ja emotsioonid läbi elatud. Mu esimene kodu “suurena”, mu oma kodu. Aga imekombel ei tunne ma midagi. Ma vaatan neid tühju ruume ja mõtlen, et ma ei tundnud seal ennast kunagi nii hästi, kui oleks võinud. Ringi vaadates meenuvad mulle need halvad, need häirivad asjad, aga ei midagi head, ei ühtegi toredat mälestust selle või tolle nurgaga seoses.

45 banaanikasti, kaks raamaturiiulit, üks kapp ja üks voodi, laste laud ja toolid, 15 suurt prügikotitäit riideid ja loendamatult hulgal väikeseid kotte, korve ja kaste.

Jah, ma ootan uuest kodust palju enamat.

Kommentaarid
  1. jaana ütles:

    Köök tundub väga hubane. Kõike ilusat teile uues kodus 🙂

  2. tikker ütles:

    väga vinge köök! ja seda ütlen mina, kes ma vihkan oranži värvi… 🙂 loodetavasti näeb kunagi ülejäänud elamisest ka pilte!

    olen kade… tahaks ka kodu…

  3. Merili ütles:

    Nii ilus köök!!!!

  4. suslik ütles:

    no igatahes – ma tulen ükspäev teile süüa tegema 😀

    ja ma tean seda tunnet…. “ma ei tundnud seal ennast kunagi nii hästi kui oleks võinud”. oi ma tean.

    kallistused.

  5. Jaana ütles:

    Palju, palju õnne uue kodu puhul! Ilusat kooli – ja elualgust! 🙂

  6. Kaire ütles:

    Palju palju õnne uue ja tundub ka et väga toreda kodu puhul. Põnevat sissesättimist sulle nädalavahetuseks.

  7. Kristhel ütles:

    Sa pühade püss kui kaunis köök! Ma jumaldan oraanzi värvi, appike, tõesti kena!

    Ja mulle NIIIIII meeldib kolimine kui selline, mõtlen just seda asjade pakkimist ja uuesti lahti pakkimist ja oh, nii mõnus kohe, mis siis, et elus vaid korra kolinud olen ja sedagi mitte enda tarbeks 😛

    Aga hoian sulle pöialt 😉

  8. Banaan ütles:

    No nüüd on vist küll õige aeg ennast kokku võtta ja ära öelda, mida öelda olen tahtnud ehk siis…
    Tere, kauge võõras! (või nüüd kui kauge, isegi Pärnus elanud)
    Juhtusin nii poolkogemata Su blogile, lugesin paar hiljutisemat postitust läbi ning suundusin algusesse, täiesti algusesse. Vahelduva eduga vabadel hetkedel lugedes sain lõpuks niikaugele, et olen oma lugemisega tänapäevas. Ja Su blogi lugedes tekkis mul soov Sulle paari asja öelda. Esiteks, Sul on imearmsad lapsed! Need tsitaadinurgakesed ja toredad juhtumised on väga vahvad, panevad naerma ja teevad tuju heaks. Teiseks (ma ei tea, kas mul on õigust seda öelda, olles võõras ja tundmatu), ma olen Su üle meeletult uhke! Kolmandaks, hoian Sulle pöialt ja loodan, et Sul kõik ikka hästi läheb. Ja neljandaks – mis ka selle postitusega seostub – palju õnne uue kodu puhul!

    Päikest Su päevadesse! 🙂

  9. ssips ütles:

    Super kena köök 🙂
    Palju palju õnne uues kodus 🙂

  10. triinu ütles:

    See köök tundub ilus ja armas. 🙂
    Palju õnne uue kodu puhul!

  11. evelin ütles:

    heameel teie uue pesa üle! kunagi andraga külastame kindlasti 🙂

  12. Tiina ütles:

    Vau,köök on nii ilus. Kindlasti ka kogu ülejäänud elamine:)) Õnne ja rõõmu teile uude kodusse!

  13. Eva ütles:

    Palju õnne uue kodu puhul! Väga armas tundub! 🙂
    Mina olen ka tegelikult võõras inimene ja sattusin siia linkide kaudu (Kertu ja Kessu). Ja kui Sa ühes postituses ütlesid, et kõik vaatavad, aga nii vähesed kommivad, siis tundsin küll, et see käib ka minu kohta. Aga noh, ju ma olen siis eestlaslikult tagasihoidlik 🙂 . Seda tahtsin ka öelda, et mul oli väga kahju kui Su blogi vahepeal kinnine oli, aga kuna ma tuttav pole, siis ei söandanud (jälle see tagasihoidlikkus! 😀 ) parooli küsida.

    Kõike paremat ja õnne uues kodus! 🙂

  14. Katrin ütles:

    Õnnitlused uue kodu puhul!!!! 🙂

  15. Robin ütles:

    Oh sa saadan, kui ilus köök. 😀

  16. Lais ütles:

    Iial ei tea, mis millekski hea on eksole?! Ka esmapilgul negatiivsed asjad võivad osutuda pikemas perspektiivis positiivseteks. Ütlen seda eelmisest potensiaalselt korterist ilmajäämise valguses.

    Ühinen õnntitlustega uue kodu puhul!!

    Oleks mul vaid sinu entusiasm ja rõõm kolimise üle. Õnneks on minul kastide, mööbli ja miljoni pisiasja ümberkolimine lõppenud. Jäänud veel koristamise ning üleandmise “rõõm”.
    Ja muidugi-muidugi – lahtipakkimine… aga see on juba tüki maad huvitavam tegevus.

    Mul on sinu üle hea meel 🙂

  17. Evelin ütles:

    Vaga hea meel teie parast, kook on vaga ilus! õnne teile!

  18. Kati ütles:

    Palju õnne uues kodus!
    Oranz köök tundub mõnus ja hubane. Mõjub kindlasti söögiisule ka hästi 😀

  19. Geisy ütles:

    Oranžid seinad ja pruun köögimööbel-ILUS ! Ja tõsi. Köök tundub nii isuäratavalt kena, et tekitab tugeva soovi ka ülejäänut elamist näha.

    Palju õnne uue kodu puhul 🙂

  20. Gasolina (pereklubikas) ütles:

    ilusat elu uues pesas!

  21. Lenxu ütles:

    Palju õnne ja jaksu teie uue elu alguses!
    Kordaks ka ühe eelkõneleja poolt öeldut: iga halb on millekski hea.

  22. Anonüümne ütles:

    Palju õnne! Köök on väga ilus, oranzh meeldib mullegi, kuigi pidavat olema söögiisu tõstev värv. 😀 Ehk näeme tulevikus pilte ka teistest tubadest ja uuest kummutist, kui viimane ikka tuleb! 🙂

    Kuna uus kodu ruumikam ja ka kulukam, siis ehk kolite varsti Silmarõõmuga kokku?! 😉

  23. Tiiu ütles:

    Õnnitlused ka minu poolt uue kodu saamise puhul. Õnnelik kodu, mis endale nii toredad üürilised sai:D
    Tore on, et sul nii abivalmis ja arusaajad vanemad on.
    Köök on tõesti imekena, toad kindlasti ka. Ehk näeb tulevikus piltegi, kui elamise korda oled sättinud.
    Töist nädalavahetust.

  24. Doora ütles:

    Köök näeb nii ilus välja, peab tulema ja ülejäänud korteri ka üle vaatama! mul on su pärast nii hea meel! 🙂

  25. Siret ütles:

    Ilus köök, tõepoolest!
    Õnne ja seda rahulolu sinna uude koju 🙂

  26. kessu ütles:

    superägedad uudised!

  27. katri ütles:

    Kullakene! Palju õnne uue ja nii ilusa kodu leidmise puhul! Et seda õnne püsiks seal kaua!

  28. karin ütles:

    oeh, kyll mul on hea meel, et endale uue kodu leidsite! ma olin juba ysna mures. monusat sisseelamist.

  29. Digidoctor ütles:

    Ma arvan et uuel kodul on üks suur suur viga. Nimelt kolisid sina siis kui mina läind. Nii ika ei ole õige ma ütlen

Lisa kommentaar

