Sest mul pole midagi paremat teha…

Posted: september 19, 2010 in Uncategorized

Lemmikud:

Weeds
Californication
Modern Family
Two and a half men
Dr House

Vaatan veel:

90210
America’s Next Top Model
Big Bang Theory
Desperate Housewives
Dollhouse*
Firefly*
Good Wife
Grey’s Anatomy
How I Met Your Mother
Life Unexpected
One Tree Hill
Private Practice
Satisfaction*
Secret Life of the American Teenager
True Blood
Tudors
Ugly Betty*
V
Vampire Diaries

Vaatamist ootavad:

Battlestar Galactica*
Sons of Anarchy
Caprica
Glee
Cougar Town

*Seriaalid on lõppenud

Kommentaarid
  1. Digidoctor ütles:

    Ja meeldivad ka. Mitte et miagiteha ei ole

    • Veronika ütles:

      Ma avastasin enda jaoks audioraamatud. Jumal tänatud, et on olemas püsiühendus ja youtube, sest kusagilt faile tõmmata ma ei viitsi…

  2. Kristhel ütles:

    Sons Of Anarchy on väga väga hea sari! Üks mu lemmikutest samuti!

  3. Geisy ütles:

    Väga tänulik, et Fox Life olemas on:D
    Tuleb palju vaatamisväärset. Ei ole vähemasti ajast maas.

  4. Raven ütles:

    Oh, oleks mul ka aega neid vaadata, kõik sarjad poolikuks jäänud…

Lisa kommentaar

