Nagu oleks hoobist viisteist aastat vanemaks jäänud

Posted: september 25, 2010 in Uncategorized

Köögilaual on lahti Naisteleht, Mirith keerab selle enda poole, osutab näpuga palja ülakehaga Uku Suvistele ja lausub: “Oh, milline mees! See võiks ju küll minu mees olla.”

Minu suu lahti-puder väljas ilme peale lausub ta vaikselt: “No ma siis ei vaata veel mehi, need on emme omad…”

Kommentaarid
  1. Raven ütles:

    Hahahaa!!!
    Puberteet jõuab kätte järjest varem tänapäeval 😀

  2. Siilike ütles:

    Ei ole niiii. Hahaaa, ma sain praegult naerukrambid:))))

  3. Tiina ütles:

    😀

  4. Eeps ütles:

    umm. kas Naistelehes mitte palja ülakehaga Uku Suviste ei olnud? Tolle järele limpsaks ma oma vanuse juures ka keelt 😀 pole midagi, laps teab, mis on silmale kena vaadata 😀

  5. mormelar ütles:

    Sa kurja, oli jah, vot selline popkultuurivõhik olengi 😀

  6. PK kleotreena ütles:

    oo mai gaad:-DDDDD

Lisa kommentaar

