Ökojalajälje kalkulaator

Posted: september 25, 2010 in Uncategorized

Sinu ökoloogilise jalajälje suurus on 1.16 globaalset hektarit aastas. See tähendab, et kui kõik inimesed elaksid nagu sina, peaks inimeste käsutuses olema 0,56 maakera.

Võib vist rahul olla, aasta tagasi oli tulemus suurem.

Tee kah: http://www.ut.ee/mobility/jalajalg/

Kommentaarid
  1. Raven ütles:

    Sinu ökoloogilise jalajälje suurus on 1.72 globaalset hektarit aastas. See tähendab, et kui kõik inimesed elaksid nagu sina, peaks inimeste käsutuses olema 0.84 maakera.

    Ma ei tea, mida sellest tulemusest arvata. On see nüüd hea, halb või keskmine… :S

  2. Kristina ütles:

    Sinu ökoloogilise jalajälje suurus on 1.56 globaalset hektarit aastas. See tähendab, et kui kõik inimesed elaksid nagu sina, peaks inimeste käsutuses olema 0.76 maakera:

    Ma kartsin, et vastus on hullem, sest ma otseselt ökoelu siiski ei ela. Aga ma arvan, et keskmise eestlase kohta võib õnnelik olla küll! Loomulikult, areneda annab ja peakski!

    • Eva ütles:

      Mul tuli 1,86 ha ja 0,9 maakera, aga see tuleneb ilmselt sellest, et ostsin omale eelmisel kuul kingad ja riided, mida olin ammu planeerinud. Ja noh, eks betoonmaja nõuab ka oma 🙂 . Muidu, ma arvan, et olen üsna jätkusuutlik 🙂 , sest rohelise kraami kasvatame ka mahedalt ise. Vahel harva ostame poest ka.
      Sinu tulemuse poole annab muidugi püüelda! 🙂

  3. Siret ütles:

    Mnjaa, olin aus ja vastasin, et tõesti, ostsin televusseri eelmisel kuul, eelmine, üle 10-aastane andis lõplikult otsad. Igatahes vastus oli kohutav tänu sellele :S

  4. mallukas ütles:

    kas kuskilt ehk saab küsida ka su parooli? ei tea kas sa seda üldse suvalistele lugejatele jagad, aga küsija suu pihta ei lööda :D?

  5. jaana ütles:

    Ka mina sooviksin parooli 🙂 kui võimalik. Juba ammune lugeja, kes harva kommenteerib.

  6. Kaisa ütles:

    Mina kaaa väga tahaksin parooli saada 🙂

Lisa kommentaar

