Kõik koos stuudios

Posted: september 30, 2010 in Uncategorized

Esimesel õhtul meie Lõuna-Eesti reisikesest (millest ma pole ikka veel jõudnud kirjutada!) käisime ka fotograaf Gittal stuudios külas. Pean tunnistama, et laste ja ajapiirangu tõttu ma seekord end eriti hästi ei tundnud seal, mõtlesin kogu aeg lastele, mitte endale ja seepärast panevad enamus pilte mu appi karjuma – ma olen matustel või ebarditsirkusest.

Ja naerma ajab ka see, et Silmarõõm, Härra-ma-vihkan-pildistamist, on meist neljas minu meelest ainuke, kes piltidel valdavalt hea välja näeb. Ja ka stuudios sai ta suurepäraselt hakkama, hoolimata mu kartustest, et äkki minestab oma suures kaameravihas. Ma olin lausa hämmingus. Üldse oli see päev nii suurepärane, et väiksest närvitsemisest hoolimata oli see pildistamine suurepärane kogemus ja hea mälestusteallikas.

Kommentaarid
  1. triinu ütles:

    viimane foto on ilus küll 🙂

  2. Rents ütles:

    Ma ei olegi Alari tätoveeringut varem näinud, väga äge.

  3. Gasolina (pereklubikas) ütles:

    ilusad inimesed = ilusad pildid

  4. Mer. ütles:

    Vaatasin kodulehel ka Teie pilte ja kõik on suurepärased! Mirith on nii ilus tütarlaps ja tal tuleb see poseerimine nagu loomulikult välja! Muidugi on mõlemad preilid väga armsad 🙂

  5. anna ütles:

    Minu meelest olete te väga armas väike perekond 🙂

  6. Kitty ütles:

    Tõeline perekond ja nii kenad kõik 🙂

  7. Eva ütles:

    Väga kenad fotod! 🙂

Lisa kommentaar

