Tüdruk seina sees

Posted: oktoober 2, 2010 in Uncategorized

Meie seina sees elab üks tüdruk. Tema nimi on E, ta on 11-aastane ja tal on venelasest sõber, kes teeb seahääli.

Esimest korda me kohtusime temaga siis, kui Mamma ja Papa olid ka külas – nemad arvasid, et meil kummitab. Vanaisa käis aga tähelepanelikult mööda tuba ja avastas, et need hääled tulevad pistikupesast.

Kord sai tüdruk ka meie peale kurjaks, lapsed jooksid õhtul, kusjuures kella 20 paiku, naerdes ja kiljudes mööda tuba ning tüdruk pahandas, et tema tahab magada. “Inimesed magavad siiin!” kostis seina seest.

Täna sai tüdruk haldjapiigadega tuttavaks. Küsis nende nimesid ja ütles enda oma ning rääkis oma elust ja perest. Mirith oli veidi umbusklik ja endast esialgu ei avaldanud, aga lõpuks said nad siiski sõpradeks. Odavam kui telefon, eks ole, plikad jutustasid üle tunni aja pistikupesa vahendusel.

***
Aga nii tore ja armas kui see ka poleks, kas keegi teab, millega seda pistikupesa helikindlaks teha? Ma kahtlustan, et eesmise otsa täistoppimisest ei piisa, kas tuleks pesa ära võtta ja sinna miskit toppida?

Kommentaarid
  1. Liis ütles:

    Appi, kui armas! Mina jutustasin ka naabritüdrukuga läbi pistikupesa, kui ma väike olin.

  2. Kristhel ütles:

    Ma juba mõtlesin siiralt, et teil elab pistikupesa taga reaalne kummitus, kellega su lapsed suhtlevad 😀

  3. Raven ütles:

    Ilmselt peab selle pistikupesa taguse ja ümbruse täis toppima jah. Kunagi maju ehitades eriti heliisolatsioonile rõhku ei pandud. Kõige nõmedam oli kunagi vanematekodus vetsus olles kuulata, kuidas naabrimees ülakorrusel potti soristab. 😀

    • Merili ütles:

      Võin mehe käest uurida aga meil oli kunagi üsna sarnane probleem. Meil tuli läbi pistkupesa naabri suitsuhais ja hästi aitas pistikupesa macroflexiga täitmine. Ma loodan, et ma ei eksi oma teadmistes. 🙂

    • Lais ütles:

      Seda naabrimehe soristamist olen õhtuvaikuses kuulnud ka kaasaegse maja korteris 😛

  4. ANNI ütles:

    Nii vahva lugu. Elav pilt tuli kohe silme ette 🙂

    • Merili ütles:

      Ma nüüd blond ja loll ning parandan oma eelnevat juttu. Mees ütles, et pistikupessa sai pandud mingit spets elektripahtel nö põhja ja siis see süsteem ette. Aga naabri suitsuhaisust saime nii lahti, et lasime macroflexi põrandaliistu alla (põrandal seina äärde). Ei tea kas seal olid mingid käigud aga suitsuhais kadus.

Lisa kommentaar

