Tasuta kõhulihastetrenn

Posted: oktoober 3, 2010 in Uncategorized

Tore sügisene harjutus, mille jaoks pole tegelikult isegi lapsi vaja – minge kastaneid ja tõrusid korjama! Väga hea ja täiesti tasuta trenn kõhulihastele. Meie saagiks oli peaaegu kaks kilo. Lasteaed tahtis.

Kui suurest väsimusest kõik lõpuks puu all istusime ja tõrusid mulla seest nokkisime, möödusid meist noormehed, kes naersid, et noh, visati kodust välja või. Teatasin neile seepeale, et selline see masuaeg on, isegi kõik kuused on hõivatud, me peame tamme all elama.

Kommentaarid
  1. Avecado ütles:

    Täiesti teemaväline küsimus tuleb nüüd. Mind on pikka aega kummitanud teatud mótted peas, ja sa tundud olevat óige inimene küsimiseks 🙂
    Ma üritan ka vóimalikult keskonnasóbralikku ja tervislikku elu elada. Üritan vóimalikult vähe keemiat süüa ja ka ise kasutada- kasutan looduslikke keemiavabasid kreeme jne. Juuksed on mul sama värvi mis sinul vahepeal- roosad. Ma mótlen tihti, et sooviks veel keemiavabamalt elada, aga juuksevärvimisest ma ei taha kuidagi loobuda… Kuigi see vene juuksevärv just eriti tervislik ei tundu olevat.
    Sellepärast ma küsingi sinult, mida sa sellest arvad? Sest sa oled maheinimene, aga värvid ka juukseid roosaks-lillaks-siniseks. Kas sul ei näri kuskil sisimuses móte, et ka juuksevärvimist vóiks mahedamaks muuta?

  2. mormelar ütles:

    Minu kõige nõrgem koht roheliseks olemises ongi dekoratiivne välimus. Kuid mu must juuksevärv on juba mitu aastat looduslik – pean tunnistama, et täpset koostist ei tea, aga usaldan oma juuksurit ja näen, et mulle pähe sattuv purk on hoopis teine kui teistel.
    Kõik värvilised on siiani olnud ammoniaagivabad poolpüsid, ei midagi head, aga no tiba parem. Kohe-kohe olen siiski kirjudest värvidest loobumas, justnimelt sellesama närimise pärast ja ühtlasi ka usun, et mu juuksed vajavad puhkust.

    Leidsin kusjuures ühe loodussõbraliku efektivärvide tootja, aga kuna hinnad käisid üle jõu, jäi proovimata. Kunagi ehk jõuan sinnani!

  3. Siret ütles:

    Kui sul veel kastanimune läheb tarvis, siis meil on!

Lisa kommentaar

