Lapsesuu ei valeta

Posted: oktoober 13, 2010 in Uncategorized

Melian: “Ma tahan siia majja minna.”

Emme: “Aga ma ei tunne kedagi sealt, kas Sina tunned?”

M: “Jaah, seal on see väike tädi, läheme talle külla. Ma tunnen teda.”

E: ” Tohoh, mina küll ühtegi väikest tädi ei tunne, aga no kui Sina tunned, siis küsi ta käest, kas ta kutsub meid külla.”

M: “Tegelikult ma ei taha talle külla minna. Sest ta on väike. Ja kuri. Peeeenikesed tädid on alati kurjad, nad ei meeldi mulle. ”

E: “Sulle meeldivad paksud tädid?”

M: “Jah. Ainult paksud tädid on toredad. Mulle teised ei meeldi. Väiksed ja peenikesed tädid on kurjad ja pahad.”

 

Inyourface!

Kommentaarid
  1. Siret ütles:

    Eksole, paksudel olevat ju hea süda! 😀
    Jätan tuleviku tarbeks meelde .

  2. Ave ütles:

    Väga hästi öeldud :)))

Lisa kommentaar

