Käekotikultuur

Posted: oktoober 27, 2010 in Uncategorized

No tehke mulle selgeks, mis põhjusel kannavad mehed oma naiste-tüdruksõprade pisikesi käekotikesi? Ma saan väga hästi aru, et kui tüdrukul on suur ja raske spordikott, siis tõeline mees tassib seda ise, olgugi, et kott on roosa ja hellõukiti pildiga. Aga pisike nahast ridikül? Kust otsast see armas ja romantiline on? Ma naeraks end pooleks, kui mees mu sädeleva kotikesega ringi käiks ja kuidagi ligitõmbavamaks see teda küll ei muudaks.

Või on see meestesalakaval kättemaksuplaan, et naised võtsid neilt pükstekandmise eelisõiguse, nüüd siis varastakse meilt tibikotikesed?

Kommentaarid
  1. Rents ütles:

    Mul on paar korda juhtunud nii, et annan käekoti mehele hoida nii kauaks, kui näiteks mantlit seljast võtan vms – ja siis kümne minuti pärast avastan, et ta on kõik see aeg seda vaikselt üritanud minu poole tagasi upitada, aga ma pole seda lihtsalt märganud. Nii et sellises olukorras näiteks. 😀

  2. Alice ütles:

    Minu mees on hoidnud mu kotti võibolla ainult paari juhul (ikka suuremat käekoti varianti), siis ta teeb ka seda oma karumühaklikkusega, et koti sangad on raudselt kätes ja kohe kui mul käed vabad suskab koti tagasi mulle 😀

    Aga minu arust on see naiste ridiküli kandmise/hoidmise värk tulnud mitte-eestlastelt, Kohtla-Järvel siiani peetakse seda “moeks”. Kas nüüd on ka see eestlastel kombeks?

  3. Eva ütles:

    Minu mees hoiab mu käekotti ainult siis kui ma ka tõesti mantlit selga upitan või midagi sellist teen, et ma kohe kuidagi ise seda hoida ei saa. Ega ta seda ei naudi tõesti 😀 ! Ja omalt poolt pole ma neid hetki ka pikemaks venitanud kui hädatarvilik.

  4. Kiki ütles:

    Ma olen ka selle üle mõelnud, ja see on väga imelik.

    Mu mees on mu kotti hoidnud küll vahel, just kui panen mantlit selga, võtan ära seljast, või siis kui laps tahab just emme sülle kui koju tuleme, siis on mees mu koti võtnud ja tuppa viinud, aga, et mees tänaval mu kotti tassiks, ei ei.

  5. Marta ütles:

    minu mees on küll minu igas suuruses ja värvis kotikesi tassinud… sest mõnikord ma ise lihtsalt ei viitsi… õigemini vist siis, kui tema viitsib rohkem, kui mina… st – minu meelest ei ole see üldse oluline… mh oleme me ka nt teineteise kübaraid kohvikust koju jalutanud… sest teisel on tulnud tuju, eee, lasta tuulel juukseid sasida, vms 🙂 peaaegu poeetilist 😀 …

  6. Siilike ütles:

    Olen sinuga täpselt samal meelel. Minu arvates tobe, kui mehed naiste pisikesi käekotte tassivad, eriti kui nad ise veel dressides ja siis suur läikiv kotike käevangus:))))

  7. Doora ütles:

    ei ole olemas sellist päeva, kui härra mu kotti tassiks rohkem, kui minut-paar. ja pole vajadust ka. veider oleks 😀 tavaliselt hoiab siis, kui panen jopet/mantlit selga või teen mõnd muud tegevust, kus kott jääb segama.

  8. kertu ütles:

    no aga las tassib! ma tahaks küll et mees mu kotti tassiks, sest see kipub õlalt maha libisema.
    ja kui tassija ja kotiomanik on rahul – no andku minna. minu meelest on see armas komme. ja ilmselt mitte eestlaste oma.

  9. agnesaki ütles:

    Mine tea äkki jah varsti käivad kõik mehed juba meie kotikestega ringi ja ajavad veel nina püsti….:DDD

  10. Lais ütles:

    Võrdõiguslikkus! 😛

    Ma olen ka seda iseäranis vene rahvusest noorukite juures sellist käekoti kandmist märganud. Ja just vene rahvusest ja just noorpaaride.
    Ma ise olen seda endale nii seletanud, et venelastel on põlvest-põlvest kinnistunud mingid väga kindlad traditsioonid (tahaks uskuda, et meil on neid ka?!), mis käivad põlvest põlve kindla järjepidevusega edasi. Magu näiteks see, et meessoost isikud tervitavad alati kättpidi… ükskõik mis vanuses ja ükskõik kui põus pole kohtumine.

    Ehk on siis ka sellise käekoti kandmide noormehe poolt, midagi taolist. Ükskõik, milline see käekott siis ka pole. Naise vastu näidatakse sellega (võibolla) austust ja hoolivust. Nemad ei mõtle kui tobedad nad selle kotiga välja näevad, vaid on piisavalt enesekindlad mõtlemaks hoopis selle peale, et taoline käitumine teeb nad hoopis mehelikumaks (vähemalt nende kultuuriruumis), sest abistavad nii oma kaaslast.

    No igatahes olen ma nii mõelnud.

    Nüüd oma mätta otsast (ja kibestumisest) vaadatuna ütlen, et pigem selline käitumine, kui et mees kõnnib kõrval käed taskus ja naine tassib, higimull otsa ees, rasket kotti ja ainult selle pärast, et seal on lill (!!) peal. No mõtle kui mõni tuttav näeb, mida siis see vaene mees tundma peab! Selle kotiga ei näe ju piisavalt macho välja… lill ju peal ikkagi!!!

    😛

  11. Mirri ütles:

    Nomaitea… oma käe otsas kantava koti annan Mehe kätte siis kui mul tõesti moment käed kinni on (viimane kord oli suitsetamise nurgas kui ma palusin oma tillukest ridiküli ~10 sekki hoida, et ma suitsu saaks põlema panna), samas on minu jaoks täiesti loomulik, et mees kannab poes korvi ja poest tulles ka raskemat kotti… aeg ajalt tuleb isegi natuke verbaalselt kakelda, et miskitki enda kätte saada ja üritada võrdne olla seda tassides.
    Siiski meeldib mulle see variant rohkem kui see kuidas ma näen naisterahvaid tassimas suuuuuri (ükskõikmis)kotte ja mees niisama hängib kõrval.

Lisa kommentaar

