Sulla-mulla, sulla-mulla…

Posted: oktoober 27, 2010 in Uncategorized

Kuna eelmisel õhtul toimunud lasteaiakoosolekul kasvatajad rõhutasid, et ujulasse minek peaks toimuma just dressipükstega, sest ujula asub all keldris ja nii lapsed ei külmetaks koridorides rühma tagasi minnes, võtsin järgmisel hommikul ette preili “ma-olen-tüdruk-ja-kannan-ju-seelikuid-kleite”ga ette jutuajamise teemal, et paneks ikka need dressipüksid jalga, et Sa ei külmetaks ja saaksid ujuma minna. Imekombel oligi plika nõus.

Õhtul teatas ta, et kasvataja ei lubanud nendega ujuma minna. Ma olin ääretult üllatunud, ise nad ju ütlesid, et olgu nüüd dressipüksid olla. Sukkpükse tal kapis polnud, mis läks siis paljaste säärtega või?

“Millega Sa siis läksid ujuma?”

“Palju pepuga.”

…oh seda vaest kasvatajat, kes mu draamakuningannale selgeks pidi tegema, et ta dressipükstega vette ei tohi ronida, kuigi emme käskis…

Kommentaarid
  1. Rents ütles:

    Oled sa kindel, et sa õigesti aru said? Sest kui keegi mulle ütleks, et ujulasse tuleb minna dressidega, sest keldris on külm, eeldaksin ma küll, et just keldrisse (st riietusruumi) tuleb minna dressides, aga vette ikka trikoos. Sest dressipüksid ei hoia vees kuidagi sooja, annavad vaid lisaraskust, ja peale ujumist vastupidi, suurendaksid haigestumisohtu.

  2. mormelar ütles:

    Rents, Sa said valesti aru 😀 Mina sain sellest ilmselgelt aru, et dressipüksid on vaid ujulasse kohale minekuks, aga ma ei väljendanud end lapsele piisavalt selgesti.

  3. Rents ütles:

    Jumal tänatud, ma valisin juba eriti ettevaatlikult sõnu, et uurida, ega sa viimasel ajal pea peale pole kukkunud või midagi 😀

  4. Tiiu ütles:

    Einohh, minu halb tuju läks kohe heaks.

  5. mannu ütles:

    Igav juba ei hakka 🙂

  6. Siilike ütles:

    Hahaa, said ka õppetunni teemal, et lapsele asju selgitades peab olema äärmiselt korrektne ja täpne oa nõudmistes. Meil analoogseid asju juhtunud seetõttu, et väljendasin end lapse jaoks mitte piisavalt korrektselt. Elu õpetab!:))

  7. tene ütles:

    Appi kui hea ikka!!! 😀 See oli nüüd küll hea õhtune naer enne magamaminekut. 🙂

Lisa kommentaar

