Raju 6

Posted: oktoober 28, 2010 in Uncategorized

Olles üles kasvanud kümme aastat vanema venna kõrval, puges minusse lapsepõlves lisaks puude otsas ronimise ja pabernukkudega mängimisele ka huvi vormeli, poksi ja puurivõitluse vastu. Mitte vähe polnud neid kordi, kui vend mind varahommikul, näiteks kell neli, äratama tuli, et poksi otseülekannet vaadata, sest kordus oli ju nõrkadele.

Spordivihkajast eksabikaasa kõrval olin sunnitud oma tugitoolisportlase karjääri laste nimel ohverdama, vaid mõnikord suvilas sai f1 vaadatud ja teinekord netis Barrichello järgi ohatud.

Selle kõige taustal pole vast mingi ime, et Silmarõõmu huvi MMA (mixed martial arts) ehk sportliku vabavõitluse vastu minu silmad eredalt särama lõi.
Korra õnnestus meil vaatamas käia üht amatöörvõistlust, aga viimased Rajud juhtusid saatuse tahtel just sellistele nädalavahetustele, mil olin kooli või muudmoodi äärmiselt hõivatud. Suur oli mu rõõm, kui viimase, kuuenda Raju ehk siis Eesti tähtsaima sellealase spordiürituse väljakuulutatud kuupäevad mu graafikusse ideaalselt sobitusid.

Üritus oli suurepärane ja rohkemgi veel! Üks asi on ekraani jälgida, aga hoopis teine ja tunduvalt pinevam puuri ääres istuda. Ja põnevaid matše seekord jagus, eriti muidugi ka juba laialdasemalt meedias kajastatud Tõnissaare võrratu võit. Üldiselt oli eestlastel muidugi suurepärane õhtu, kaheksast võitlusest kaotati vaid üks ja too soomlane oli seda ka igati väärt.

Oh, ma ei jõua järgmist korda ära oodata!

Kommentaarid
  1. Lais ütles:

    Pagan! Miks mina sellistest asjadest midagi ei tea!!!

    PS (avalikult ma selliseid asju ei toeta… lapsel ei soovita vaadata… kelellegi ei reklaami, et ihkaks oma silmaga vaadata… see on minu isiklik väike salaelu… väga silmakirjalik – ma tean)

  2. mormelar ütles:

    Kusjuures seal üritusel oli väikeseid lapsi küll ja veel, mis on minu jaoks täiesti arusaamatu. Sellise kaheteistaastase võtaks vast kaasa, suudaks ju selgeks teha, et sport, näe, mehed pärast kallistavadki. Aga lasteaiaealine võib kaasa noogutada Su jutule küll, kuid olen üsna kindel, et tema kogenematul mõistusel on väga raske vahet teha ja kui pärast lasteaias ründamisega probleem on, siis vanemad laiutavad käsi, et kust ta küll õppis…

    Minu laps teab vaid niipalju, et vaatan koledat sporti, mille jaoks tema on liiga väike ja punkt. Pereürituseks see ikka ei kõlba mu meelest.

Lisa kommentaar

