Sügisulg 2010

Posted: november 7, 2010 in Uncategorized

Jälle on käes lauluvõistluste aeg…

Seekord siis Sügisulg 2010 eelvoor. Minu tunne oli see aasta kõvasti parem, Mirith käis jälle suure rõõmuga laulmas, harjutasime kodus – eriti muidugi harjutati koos väikese õega, kellel enamus suure laule jutti mööda peaski on – ja esinemagi kibeleti. Lauluks valisime see aasta rahuliku ja häälelt veidi rohkem nõudva “Unelaul vahtrale.”

Mirithit laval näha…Ma olin ju harjunud teda igast asendist seda laulu laulvana kuulma, harjunud tema häälega…Aga miski ei valmistanud mind siiski selleks ette, kui nägin teda seismas seal prožektorite keskel, piduriided seljas, hääl läbi mikrofoni kaikumas – minu laps! Pisarad tükkisid vägisi silma nii proovi kui esinemise ajal. Täiesti uskumatult uhke oli teda vaadata, hääl selge ja kõrge, mitte enam nii lapselik, minu väike lips kaelas. Vapustav.

Õnneks arvas zürii sama ja Mirith sai ka finalistide hulka 🙂 See aasta oli rekordiline osavõtjate arv, nii et on, mille üle uhke olla.

Lasteaia lauluõpetaja oleks ka hea meelega Meliani laulma saatnud, kes oma napi kahe eluaastaga siiski selge ja korraliku lauluhäälega lööb, aga neiu on meil ju see, kes suu kriipsuna kinni tõmbab, kui keegi ütleb, et nüüd laula, kuigi kogu muu aeg huilgab laulda. Lausa nii palju, et mitmed lapsevanemadki seda koosolekul kommenteerisid, kuidas nende tulekuid ja minekuid mu väikse piiga laul saadab. Aga käsu peale võin ise laulda!

Kommentaarid
  1. irvikkass ütles:

    Ma olen jätkuvalt vaimustuses sellest, et kuskil pisikestele ka vaimuka nimega üritusi korraldatakse, mitte ainult üdini ninnunännu. Sügisulg on lihtsalt nii võluv.

Lisa kommentaar

