Sisemine tarvitamine vastunäidustatud

Posted: detsember 13, 2010 in Uncategorized

Elu veereb ja mina vaatan pealt.

Peitsin oma viimase, tühjusest vakatava kuu maiste probleemide sisse, kinnitades endale, et kui see ja see ja see on möödas, siis on kõik hästi. Siin ma nüüd siis olen, võlad makstud, elu joones, pirukad küpsetatud ja… Ja miks midagi paremaks ei muutu?

Võibolla aasta lõpp, kuigi ma nendesse massimeedialikesse tähtaegadesse uskuda ei tahaks, võibolla siiski see aasta lõpp on loodud olema selline iseendasse ja oma lähedastesse vaatamiseks ja mõtlemiseks, kas olen teinud kõik nii nagu tahan. Minult küsiti täna, mis viis mu ökoeluviisi juurde ja ma suutsin endalegi üllatuseks lühida kokkuvõtte teha: “Peale lahkuminekut hakkasin mõtlema, kas ma olen see inimene ja elan sellist elu, nagu ma tõesti tahan. Ja leidsin kiirelt, et ei. Miski pidi muutuma ja ilmtingimata paremuse poole.”
Võin julgelt öelda, et täpselt nii olen sellest ajast saati mõelnud, olgu see öko, lastekasvatusse puutuv või iseenda kohta käiv. Aga kahjuks on elu ju selline, et kõik mõtted teoks ei saa. Ja teisi jälle saab hinnata vaid takkajärgi.

Võta siis kinni, kas selle aastalõpu eel võin öelda rohkem head või halba. Pikk tee on sammuda nii ühes kui teises suunas, paljut tahaks muuta, osa isegi tagasi saada, mis käest on läinud. Aga vähemalt on seekord kõik need teed lumest puhtaks roogitud…

Kommentaarid
  1. Rents ütles:

    Ma juba tükk aega mõtlen, mida nüüd öelda, aga mu lohutusoskused piirduvad paraku _there-there_ ütlemisega ja tee tegemisega.

    Aga ma mõtlen küll. Häid mõtteid ja loodan, et teil kenasti läheb.

Lisa kommentaar

