Armastus ei küsi

Posted: detsember 17, 2010 in Uncategorized

Mina mõtlesin kogu aeg, et mu viiene oma püsiva peikaga on natuke kentsakas, kuigi ta nüüd viimasel ajal õnneks ikka kaldub juba ühe teise poisi poole ka, aga no naistepäevaks lillede saamine ja õrnutsevad pildid ei unune iial.

Igatahes, täna räägib mu kahene siis rõõmsalt, kuidas rühma pahapoiss teda lumme lükkas ning tema kallis sõber E siis seepeale tolle poisi lumme lükkas ja Melianile mitu-mitu paid tegi. Pärast ajas taga kah ja kallistas. See E on üldse üks igavesti tore poiss, nemad kogu aeg mängivad koos ja teevad muid v ä r k e.

Palun väga, armastust meie peres jagub sisse ja välja.

***

Melian: “Emme, onju taevas on roheline?”
Emme: “Taevas on sinine.”
Melian: “Mh. Ma ei ole Sinu sõber.”

Ja antagu mulle andeks mu patud…

Kommentaarid
  1. liis ütles:

    Naljakas, minu 2a8k. poeg ei tunne veel mitte mingit huvi tüdrukute vastu 😀

Lisa kommentaar

