Minu päevaraamat 2010

Posted: jaanuar 2, 2011 in Uncategorized

WordPress saatis mulle sellise imearmsa kokkuvõtte mu eelmisest aastast blogimises. Mu “blog-health-o-meter” oli wow! Et mul läks hästi. Ja mu blogi vaadati aastal 2010 umbes 74 000 (kusjuures kolisin siia ju alles mais)  korda ning kui mu blogi oleks Louvre’s näitus, läheks kolm päeva, et kõik inimesed seda näeksid. Eh. Väga lahe statistika!

Ma kirjutasin eelmisel aastal 194 postitust, saades koguarvuks 588 postitust. Kõige tihedamal päeval oli mul 852 külastajat, tehes populaarseimaks postituseks “Mahemõtteid siit ja sealt”.

Kurtsin üks päev sõbrale, et mõned blogid on readeris kentsakad, ei näita täit teksti või näiteks pilte. Sain siis teada, kui roheline ma alles olen – see pidavat olema klikkide saamiseks, sest statistika readeris lugejaid siiski ei näita, mina alati arvasin, et näitab.
Uurisin siis (küll pigem ebausaldusväärsetest artiklitest), et umbkaudu pooled lugejad arvatakse kasutavat mõnd readerit. See lõi mu küll pahviks, pean tunnistama.

Jah, ei väsi ma imestumast, et olen suutnud oma päevaraamatut nõnna kaua pidada, olles üks korrapäratumaid inimesi üldse. Aga eks uuel aastal uue hooga!

Kommentaarid
  1. unetiiger ütles:

    🙂 pean tunnistama, et olen üks neist, kes loeb kõiki sinu postitusi just läbi Google Readeri ja tänu sellele, ei jää ükski postitus lugemata 🙂

    Aitäh, et viitsid seda blogi ikka ja jälle täiendada ja siia kirjutada!

    Head uut aastat!

  2. Jaana ütles:

    Head uut aastat Sulle ja Su mõnusale perele! 😀

  3. mermaid ütles:

    Head Uuut Aastat!
    Mina ka readeri lugeja 🙂

Lisa kommentaar

