Tulevasel väimehel saab raske põli olema

Posted: jaanuar 7, 2011 in Uncategorized

Mirith: “Ja kas Silmarõõm on kah?”

Emme: ” Ei, ta läheb Paidesse.”

M: “Aa…Sa lubad tal ikka igal pool käia.”

E: “Hahaa! Miks ma ei peaks lubama? Peaksin ta koju ketti panema?”

M: “No ei…ma lihtsalt ei teadnud, et lubad tal niimoodi ringi uidata.”

Värisege, poisid, siit kasvab üks kindla käega naine.

Kommentaarid
  1. Tiina ütles:

    Karm piiga:D

  2. Klss ütles:

    Ma olen oma lubaduse andnud, et minust saab hea ämm, sest muidu on väimehe elu päris kole.

  3. Mees ütles:

    Üks mu sõber ütleks seepeale, et neid sõnu (hea ämm) ei saa samas lauses ilma teatavate välistusteta kasutada, kuid hea plaan Sul :D.

  4. kaiokelani ütles:

    on sul vast lahe tütar.

Lisa kommentaar

