Ütleksin, et mine magama, aga Sa veereksid ju voodist alla

Posted: jaanuar 19, 2011 in Uncategorized

Hoiatus! Mitte nõrganärvilistele!

Miskise horoskoobi järgi oli läinud esmaspäev selle aasta halvim päev. Mina, kes ma horoskoopidesse ei usu, pidin kohe tõestama, et oligi.

Olin parasjagu last hoidmas ja süüa tegemas, kui lõin endale suure noa kätte, kahe näpu vahele ja päris sügavale. Esimese ehmatusega ei saanudki midagi aru, kahmasin aga paberit ja ulgusin vaikselt, et last mitte ehmatada. Kui pärast üsna pikka aega ringi tatsumist veri kuidagi kinni ei tahtnud jääda ja mul juba halb hakkas, julgesin ka piiluda. Vastu vaatas haigutav lõhe ja põhjatu auk mu kahe näpu vahel. Oh.

Suures paanikas ei osanud ma muud teha, kui last ühe käega riidesse toppida, haigla oli vaid paarisaja meetri kaugusel. Kuidagiviisi saime hakkama ja isegi keldrist vankri kätte ning asusime teele. Poole tee peal hakkas mul taas halb ja vajusin kokku. Õnneks peatas  möödasõitnud autojuht ja nähes mu üleni verist kätt, aitas mu traumapunkti. Seal ootasin veel mõnda aega järjekorras, kuni enda korra ajal peale nime ütlemist taas kokku vajusin. Siis hakkas sagimine pihta, meid viidi taharuumi ja uuriti asja. Lebasin natuke, veri oli kinni jäänud, kuni mind protseduuride tuppa viidi. Tuli välja, et veresoon oli läbi, nad lasid sinna mingit asja sisse, sorkisid ja puhastasid ning õmblesid haava kinni, sidusid käe.

Selline ma nüüd siis olen, ühekäeline koletis. Kuna käsi ei tohi märjaks saada, on välistatud enamus kodutöid, nõudepesu ja näiteks kartulite koorimine. Kuna käsi kohutavalt valutab, on välistatud enamus teiste asjade tegemine, isegi lapsi ei saa riidesse. Täna on tegelikult juba inimese tunne, isegi trükin tervelt seitsme näpuga, aga kaks esimest päeva ma ainult nutsin – pool aega valust ja teine pool vihast, et mida teha ei saa.

Ja nagu sellest kõigest veel vähe oleks, lõin eile õhtul oma jala ukse alla kinni ja lonkasin õhtu otsa. See peale teataski mu ema sõnad, mis nüüd pealkirjaks ilutsevad.

Et teil paremini läheks!

Kommentaarid
  1. unetiiger ütles:

    Kiiret paranemist! Ja püüa end enam mitte haavata nõnda…

  2. evelin ütles:

    see jala äralöömise koht tegi natuke nalja 🙂 aga mul on sinust päris kahju.
    hoia end ja vaata libedaga ette 😉

  3. maaraja perenaine ütles:

    uhh. pai.

  4. B ütles:

    ohissake.. saa ruttu terveks! :*

  5. Veronika ütles:

    hea ütlus! loodan, et saad pea taas terviklikuks

Lisa kommentaar

