Ole siis sellisega

Posted: jaanuar 27, 2011 in Uncategorized

Kuna tüdrukud nõudsid häälekalt vanaema juurde, sai Silmarõõmuga nii vaikselt-vaikselt ette võetud plaan nädalavahetus teineteisele pühendada.

Kui ta siis tuli jutuga, et embal-kumbal päeval vaja tööasjus Tallinnasse põigata, tegi see mu meele äraütlemata kurvaks. Kuigi ta mind kaasa kutsus, oleks me osa aega ikkagi eraldi tegevustega ja no see pole see pole see…

Täna aga tuli välja, et sõit jääb siiski ära ja ma sain teist korda pettuda – mulle hakkas juba meeldima mõte Tallinnasse minekust.

Naised pole kunagi millegagi rahul.

Kommentaarid
  1. Kristhel ütles:

    Hahaha, so true, amen!

    Oi, mitu korda ma sellised olukorras olen olnud ja siis vaene mees peab kõike kannatama 😛

  2. Eveli ütles:

    Nii see elu juba kord on! 🙂

  3. quigonjedi ütles:

    Nii tüüpiline 😛

Lisa kommentaar

