Aspartaam

Posted: veebruar 5, 2011 in Uncategorized

Üsna asjalik artikkel aspartaamist – lugege, kui süütud need “mõnikord ju ikka tohib limonaadi” ja “mis see Orbit lapsele teeb” tegelikult on.

http://www.vabamotleja.info/index.php/konspiratsioon/vandenou/85-aspartaam-magus-surm

Kommentaarid
  1. tikker ütles:

    linkisin enda blogis ka – nagu ikka, kui sul siin midagi toredat on. harime inimesi 😉

  2. Kristiina ütles:

    Ma olen juba aastaid sellest teadlik olnud. Ütleks, et kohutav aine ikka küll. Sellepärast väldin ise ka igasuguseid limonaade ja asju.

  3. Liis ütles:

    Mul on kusjuures palju tuttavaid, kes eelistavad Coca Lighti, sest see “on tervislikum”… Kui üldse peab seda jooma, siis mina jooks küll aspartaami asemel suhkrut.

  4. Liis ütles:

    Ise väldin ka lapsele seda sisaldavate asjade ostmist, kuid kui laps isaga on, ei saa ma sekkuda- sest paraku on temal samasugune õigus valida, mida ta ostab, ning tema meelest on mõni muu asi, mida mina teen, kahjulik.

  5. Kiki ütles:

    Vägagi teadlik selle aine halbadest külgedest ja veel halvematest. Meie poeg siiski saab vahel harva coca-cola lighti. Kui sa pead päevade kaupa arvutama, et palju süsivesikuid tema söögikorras võib olla ja palju ta neid päevas üldse võib saada jne, siis vahel lihtsalt murdud ja annad.

  6. Lais ütles:

    Võigas Värk !!

  7. Diana ütles:

    Jah, aga maru vahva on avastada et rohi mille arst lapsele välja kirjutas sisaldab sedasama ainet- jätan rohu andmata või? Samas olen seda juba nädal aega talle sisse ka söötnud. Jama,jama, jama

  8. mormelar ütles:

    Mina jätaks andmata, aga see olen mina.

  9. Diana ütles:

    jah, ma ei anna ka seda rohtu enam, aga MIKS arstid üldse kirjutavad selliseid rohte ja ma olen kindel, et see rohi pole üks ja ainuke 😦

  10. […] – Mormelar linkis ühte asjalikku artiklit. Panen siia ka selle lingi, mul on kindlasti lugejaid, kes tema […]

Lisa kommentaar

