Kas usud saatusesse?

Posted: veebruar 7, 2011 in Uncategorized

Kunagi, veel üsna lapseohtu olles, hakkas mulle hirmsasti meeldima vääriskivi nimega ametüst. Suutsin endale kolm tükki soetada, enne kui aru sain, et pole vist mõtet. Esimesed kaks kadusid iseenesest eiteakuhu, viimane aga sügavale jõepõhja. Võtsin seda omamoodi märgina.
Alles aastaid hiljem lugesin kuskilt, et seoses mu tähemärgi või päikesemärgi või millega iganes ei pidanud mulle ametüst kohe üldse sobima. Ja kuigi ma sellistele asjadele liig suurt tähelepanu ei pööra, jooksid, näe, siiski nad minu juurest kõik minema.

Ostan tavapoest endale aksessuaare ja riideid üsna harva, see peab olema midagi erakordset, mis mulle silma hakkab ja mida ma ise kodus (odavamalt!) järgi teha ei oskaks. Nõnda leidis kaks nädalat tagasi omalaadses emotsionaalses seisundis olles tee minu mantlirinnale üks kaunis kameega pross. Kuna mul olid soetamisvalmis ka kameega kõrvarõngad, ei saanud ju seda poodi jätta, hindki oli soodne. Kohe sama nädala reedel ilmus ka Naisteleht, kus olid mõlemad ehted sees, tervelt kaks lähekülge kameedele pühendatud.

Igatahes, käisin selle prossiga rõõmsalt paar päeva ja kaotasin ta siis ära. Lips ja kamee – läinud, vaid rinnanõel oli alles. Üles ka ei leidnud, kuigi terve armee otsis. Kurvastasin, mis ma kurvastasin, läksin ostsin siis uue – sümbolistlik tähendus kahjuks kadus, aga olin iluasja juba kiindunud. Käisin jälle paar päeva ja…täna kaotasin lipsu pealt kamee! No nuta või naera. Käisin õues jalutatud teed mitu korda läbi, aga mida pole, seda pole. Kamee oli ju ise valge, nii et see oli ka nagu lume seest…ee..lume otsimine? Mu loogika siiski ütles, et nagu leib kukub alati võine pool alla, peaks füüsikaseaduste kohaselt ka kamee kukkuma nägu allapoole ja tagumine ots oli must. Nii käisin ja rõõmustasin iga kakajunni peale, mis taamalt paistis – midagi tumedat ärgitas lootusi.

Aga polnud. Miskipärast on mul tunne, et kolmandat pole mõtet ostma minna? Ebay’st on tavalised kameed kohekohe saabumas, pean ikka ise miskit valmis meisterdama. Saatus või mis.

Lisa kommentaar

