Käsitöölaupäev

Posted: veebruar 10, 2011 in Uncategorized

Mul on puhas rõõm teada anda, et üks mu lemmikäsitöölisi, Viki, tuleb lõpuks ometi ka taas Pärnusse kursuseid juhendama.

Kunagi ammu sai ta kutsutud köitmise koolitust juhendama, meil oli imeline õpipäev rohkete osavõtjatega üliägedas Rohelises Häärberis. Nüüd annab ta kolm erinevat köitmiskursust Maarja-Magdaleena Gildis, laupäeval, 12ndal märtsil. Mind ennast leiab kahjuks vaid viimasest, Long Stitch Bindingus, kuna mul on koolinädal ja kardetavasti varem kohale ei jõua – aga hei, tuleb rõõmustada selle piskugi üle.

Kutsun kõiki käsitöösõpru üles liituma, kohti pidada praegu veel olema – mul on Vikist kui õpetajast vaid ülimalt head mälestused, minusugusele algajale rumalale suutis ka asja nii selgeks teha, et välja tuli midagi imeilusat! Nüüd olen suur köitmisesõber, just tänu temale 🙂

Täpsemat infot ja registreerimiseks vajaliku leiab veel siit – http://vikipesa.pri.ee/?p=403

Lisa kommentaar

