Kentsakad jalad

Posted: veebruar 10, 2011 in Uncategorized

Ma olen sellega üsna harjunud, et mind tänaval vaadatakse. Talvel vähem, suvel rohkem. Mida üleslöödum olen, seda pikemalt. Kuigi Pärnus pole igasugu mustud ja alternatiivse stiili esindajad väga haruldased, jagub pilke siiski, eriti lastega liikudes.

Aga mõni päev tuleb neid pilke kohe erakordselt palju, isegi talvel. Inimesed näitavad mind kaaslastele, naeratavad laialt… Mõtlen iga kord, et kas mul on meik hirmus laiali või mis toimub? Alles mõne aja pärast jõuab kohale, et aa, mul on ju need sukkpüksid jalas.

Mul on nimelt ülim armastus oma kummaliste sukkpükste vastu, kus üks säär on üht ja teine teist värvi. Mul on neid roosa, lilla ja punasega, kõigil siis teine jalg must. Pilgupüüdjad igatahes.

Kommentaarid
  1. Kai-Epp ütles:

    Aaaah, kust neid saaaab, ma tahan kaa. 😀

  2. Siret ütles:

    Ilusad jalad pigem 😉

  3. irvikkass ütles:

    Ma ühinen esimese hõikega! Tavaliselt olen seda nalja saanud endale lubada ainult soojal aastaajal, kui saab eri paarist sukki kanda. Selliseid sukapükse oleks küll ikka VÄGA vaja:)

  4. Mormelar ütles:

    Ikka eBayst 🙂

Lisa kommentaar

