Sünnipäevatort!

Posted: veebruar 13, 2011 in Uncategorized

Kommentaarid
  1. Tiina ütles:

    Palju,palju õnne tüdrukutele ja emmele ka muidugi! Tort on vahva, sellist stiili Hello Kitty seljas polegi varem näinud:D

  2. Rents ütles:

    Palju õnne preilidele 🙂

  3. Lugeja ütles:

    Toiduvärvid on öko?

  4. mormelar ütles:

    Tellitud tort, mitte isetehtud, aga olemas on neid küll.

  5. L. ütles:

    Peaasi, et lapsed teada ei saa, et värvid sees. Muidu äkki ei söögi. Nagu juhtus kirssidega.

  6. mormelar ütles:

    😀

    Nii tore, kui inimesed mu elu isiklikult võtavad, vähemalt ma mõjutan maailma!

    Aga muuseas, väiksem tüdruk ei söönudki tükkigi oma sünnipäevatorti, ta ei tahtnud ja kõik.

  7. Jaana ütles:

    Palju õnne preilidele!
    Mul kysmus, et miks 1 tort? Neil ju erineval päeval synnad ja erinevad isiksused? Ma kaksikutele olen kyll kummalegi oma tordi teinud.

  8. mormelar ütles:

    Ma ei ole isiklikult eriti tordiusku, see küünalde puhumise komme on pigem Usa teema minu jaoks. Tort oli suur, kumbki sai omad küünlad ja ma jõudsin vaevu sellegi tordi kinni maksta kõikide muude sünnipäevakulutuste kõrvalt 😀

  9. Doora ütles:

    tort oli väga hea! kas pilte ka kuskil näeb?

  10. Jaana ütles:

    siis on sul leplikud lapsed 🙂

  11. quigonjedi ütles:

    Väga lahe 🙂

  12. Siret ütles:

    Palju õnne haldjapiigadele 😉

  13. Kristiina ütles:

    Einoh jah see ökoteema on juba naljakas. 😀 Aga tort on väga eriliselt ilus. Palju õnne!

  14. Lugeja ütles:

    Ainult seepärast kirjutasingi, et sul on muidu kõik nii öko (a`la lapsed keelduvad kunst-magusainest) ja nüüd laste sünnipäevaks selline tort 🙂 Kuigi me ei ela nii ääremuslikku öko-elu (ei käi mööda ökopoode, vaid lihtsalt ei tarbi poolfabrikaate, teeme ise süüa ja hoiame tervislikku joont – komme ei söögi keegi jne), siis sünnipäevaks teen lapsele ikka ise tordi , martsipankattega (kaunistused ei ole toiduvärvidega vaid marjadest saadud värvid). Lihtsalt sa reklaamid end hoopis teistsugusena. Isetehtud tort oleks ka odavam ilmselt olnud. See ei lähe sulle nagunii korda, aga mina oleks oodanud küll midagi lapsesõbralikumat… See on ainult minu arvamus muidugi 🙂

    • mormelar ütles:

      Ihii, ma ei teadnudki, et et end kuidagi äärmuslikuna või üleüldse reklaaminud olen 🙂

      Nagu ma juba ütlesin, siis minu oma arukesega oleks tort üldse olemata olnud, too tort on meil Mamma soovitud-tellitud-makstud, kui see nii hirmus oluline on.

      Ja isetegemisest – nii kurb kui see ka pole, kõikidel inimestel pole köögikunstniku oskusi. Ainus tort, mis ma oma elus teinud olen, lagunes totaalselt – küll maitsvateks tükkideks, aga seda vaid tänu šokolaadile, mitte mulle. Ma ei oleks tõenäoliselt isegi mitte esindusliku küpsisetordiga hakkama saanud.

      Aga mille järgi Sa eeldad, et tort pole lapsesõbralik? Tunnistan ausalt, et toiduvärvide päritolu kohta pole mul aimugi, aga tort on tehtud kodustes tingimustes oma marjade moosi ja pruuni suhkruga. Ei ole poest tellitud, poleks rahagi olnud selleks. Mul on üks vahva tuttav, kes hobikorras kodus torte teeb, minu mõistust mööda üsna lapsesõbralikke, eriti tööstuslike tortidega võrreldes.

  15. Siret ütles:

    Ma ei saa aru, miks keegi üldse südamesse võtab, kuidas keegi elab ja toimetab? Olenemata sellest, et sellest kuskil blogis avalikult kirjutatakse? Igav vist 😀

  16. mermaid ütles:

    Hilinenud õnnesoovid!
    Tort ja kyynlad sünnipäeval on ikka vahva ju… nii on ju meil aastaid olnud. Tordi näkkulöömine on usa teema.

Lisa kommentaar

