Meie uus pereliige

Posted: märts 27, 2011 in Uncategorized

Tegelikult on mul pikka aega rääkimata üks väga tähtis sündmus.

Algas kõik sellest, kui Silmarõõm hakkas mind piinama kingituste teemal. Minu sünnipäeval ja meie aastapäeval on vaid kümme päeva vahet ning ta vihjas juba ette, et saan kahe tähtpäeva peale kokku ühe võimsa kingi, mille ta lausa kindluse mõttes töö juurde peitis. Ei tasu vist mainidagi, et ootasin seda sünnipäeva nagu väike tüdruk.

Kui ma selle paki siis lõpuks endale sülle sain, olin üsna kohkunud, sest suuruse ja raskuse järgi hakkas mu mõistusesse tulvama, millega tegemist võib olla. Ja kui ma paki avasin, siis – nagu enne olin lubanud naljaga Silmarõõmu maha lüüa, kui ta teeb kingi, mis mulle ei meeldi – lubasin ta selle eest maha lüüa, üllatusest ja õnnest silmad märjad.

Siin on minu kingitus:

Canon EOS 1000D. Minu kullake.

Olen teda igatsenud, salaja ja avalikult pilte vaatanud ning teiste omasid kadedusega seiranud juba mitmeid aastaid. Härraga koos olles oli meil Canoni 450D peegelkaamera, kuid ta otsustas huvi raugedes selle maha müüa ja sellest ajast saati jäingi enda kaamerast unistama.

Siinkohal on paslik mainida, et ma tegelikult ei tea fotograafiast väga midagi. Aga ma olen andunud ilusate piltide fanaatik, üks nendest vanakooliinimestest, kes siiani prindib pildid välja, laob albumisse ja imetleb kord kvartalis ning näitab külalistele. Kuid olles andetu pildistaja, kes ei suuda seebikarbiga isegi mitte selget, saati siis ilusat, pilti saada, oli esimest korda peegelkaamera taha sattumine minu jaoks silmi särama lööv – isegi minusugune saab ilusaid pilte teha! Silmarõõm on seevastu üsna asjalik ja huvitatud just kaamera taga olemisest, nii et rõõm on kahekordne.

Ma olen täiesti teadlik, et on inimesi, kes peavad seda pseudoks ja leiavad, et vaid fotograafiahuvilised peaksid peegelkaameraid näppima, aga enda õnneks ei kuulu mina nende hulka. Ma olen meie uue pereliikme üle ääretult õnnelik ning jumaldan nii selle kaamera ees kui taga viibimist.

Kommentaarid
  1. Eveli ütles:

    Head pildistamist siis! 🙂

    Meie digidigi ootab ka väljavahetamist aga aega on selle kiire asjaga…

  2. mannu ütles:

    Palju õnne ja ilusaid pilte 🙂

  3. Siret ütles:

    Oo, olen siiralt kade! Mul on tekkinud sama huvi pluss kummalisel kombel ka kaamera ees olemise huvi 😀

  4. Samasuguse toote omanikuna võin vaid õnne soovida ja kauneid pilte soovida! Mida rohkem näppida ja pildistada, seda ägedam on! Olen ka amatöör, aga see ei morjenda, pildistada on ikka tore.:)

    Liana(www.liana-mandy.blogspot.com)

  5. Kratt ütles:

    nii äge 🙂 ma olen kohe kade. väga vahva ja palju õnne sulle!

  6. Kristhel ütles:

    Ma olen kah siis üks vanakoolikas, kes armastab just õigeid fotosid albumi vahelt leida 🙂

  7. Liis ütles:

    Minul samasugune kullake, paar aastat tagasi jõulukingiks saadud kallilt abikaasalt ja ka ülirahul

Lisa kommentaar

