Meie uus pereliige II

Posted: märts 28, 2011 in Uncategorized

Nojah, tegelikult on meil fotokaga peaaegu et sama kaua üks teine uus pereliige kah.

Kuidagi täiesti kogemata juhtus nii, et Silmarõõmust sai Elukas ehk siis Elukaaslane. Tal oli totter korter, ma agiteerisin välja kolimist, ta viskas nalja, et tuleb siis siia ja… Ja enne kui me kumbki õieti arugi saime, oli ta platsis.

Esialgu oli mul väga raske harjuda, keegi teine minu süsteemi segamas võrdub üldjuhul minupoolse närvilisusega. Aga umbes kuu ajaga harjusin ja nüüd on elu lill.

Raske oli muidugi kohaneda mitte-üksikvanem olemisega, see oli justkui osake minust. Nüüd äkitselt aga olen üks teistmoodi tegur statistikas. Eks ta isa eest oli tüdrukutele juba enne, nende seisukohalt nagu väga ei muutunudki midagi, pigem sai minu elu tükk maad lihtsamaks, saan hõlpsalt trennis käia ja kellegagi koormat jagada.

***

Mormelar: “Mis te sellest arvate, kui Silmarõõm päriselt meile kolib?”

Mirith: “Jaaa, muidugi, jaaa!”

Melian: “Ei. Mina ei taha.”

Mormelar: “Miks siis, kas Sa oled ta peale solvunud?”

Melian: “Jah. Ma olen solvunud, et ta meil ei ela.”

***

Ja ka emotsioonid vajasid paikasättimist, sest me olime ju see paar, kes vaid lõbutses, ei mingeid tulevikuplaane.
Võtsime alul rahulikult, enamus tutvusringkonda ei teadnudki tükk aega midagi, kõik said vaikselt teada ja valitsev reaktsioon oli äärmiselt üllatunud, aga siiski õnnesooviv.

Nüüd…Nüüd on juba selline tunne, nagu asjad polekski kunagi teisiti olnud, nagu Silmarõõm olekski see päris õige Elukas.

 

Kommentaarid
  1. Veronika ütles:

    Mu meelest on see igati vahva! Eriti Meliani reaktsioon:D Ma soovin teile sujuvust ja vastastikust tasakaalu!

  2. Gasolina ütles:

    oi, ma ammu ootasin seda uudist!

  3. Rents ütles:

    Eriti nummi 😀

  4. tikker ütles:

    nii mõnus on lugeda, kui inimestel läheb hästi. tead küll, jagatud rõõm on kahekordne rõõm. ma küll ei jaganud, ma lihtsalt rõõmustan kaasa 😀

  5. Eveli ütles:

    Tore uudis!

  6. Missisryan ütles:

    Mina rõõmustan ka koos teiega, alati hea meel kui kellelgi hästi läheb! Ja leida keegi kellega oma elu jagada, seejuures end kaotamata ja üksteist toetades on kõige parem mis olla saab.

  7. Siret ütles:

    Ma mõtlesin, et hamster või midagi…:D

  8. airinokitseb ütles:

    Ikka veel on mul siiralt hea meel teie üle 🙂

  9. Tiina ütles:

    Soovin teile südamest õnne!

  10. udusiil ütles:

    😀 Äärmiselt nunnu. Eks sellised eksprompt üritused on just need, mis sujuma kipuvad. Ma kah kutsusin noormehe 2 aastat tagasi enda juurde teed jooma ja mingil põhjusel on ta ikka veel siin. Suurimad õnne- ja edu ja misiganes soovid, mis parasjagu asjakohased tunduvad.

Lisa kommentaar

