Ja põrgu jäätuski

Posted: aprill 11, 2011 in Uncategorized

Mul ei ole kunagi olnud kunstisoont ega -meelt. Noh, ilusad asjad ja nokitsemine on mulle küll alati meeldinud, kuid eriti osav ma selles pole ning joonistada ei oska kohe üldse. Lootuses, et mu gümnaasiumiaegne kunstiõpetaja siia kunagi ei eksi, tunnistan ausalt üles, et enamus töid joonistasid mulle eksabikaasa või sõbranna ära – ma käisin ju nii vähe koolis, et viisin lihtsalt pildid näha.

Olen alati imetlenud kunstioskusega sõbrannasid ning üha enam ja enam hindan ainulaadsust ja erinevaid kunstivorme. Aga ma olen siiski täielik võhik, jagades asjad vaid ilusateks ja mitteilusateks.

Peab tunnistama, et ka mu kumbatki last ei ole just joonistusoskusega õnnistatud, vähemalt minu meelest. Eks see ole paljuski minu süü, nad said üsna hilja ja üsna harva pliiatsi kätte, rääkimata siis minupoolsetest õpetustest – neid lihtsalt pole.

Kui Mirithi õpetaja mulle täna teatas, et Iti võitis joonistusvõistluse, pidin ma pikali kukkuma. Ta ei oska ju joonistada! Tegemist on Maavärvide nimelise joonistusvõistlusega, rahvusvahelisega veel takkapihta, kust võttis osa üle 6300 töö. Eestist valiti välja 87, üks neist m i n u lapse oma.

Ma ise seda pilti nüüd küll kuidagi kommenteerida ei oska 😀 , aga eks züriiliikmed on minust targemad. Tore ikkagi!

Kommentaarid
  1. suslik ütles:

    kuule, see on ju lauluväljak ja tuletorn, ei ole või?
    väga äge igatahes,
    palju õnne mirithile!

  2. Janša ütles:

    http://www.ohtuleht.ee/fotokonkurss/maiuspala Ehk teie maiuspalad võtaks ka oas 🙂 ?

  3. Kristi ütles:

    See ju laulukaar ja selle kõrval olev tuletorn.

    Kui ta nüüd tõesti täitsa ise sellised värvide segamised ja hajumised tegi, on see väga hea 😀

  4. airinokitseb ütles:

    Pähh, see on tuld sülgav tigu hoopis 😀

  5. mormelar ütles:

    Täitsa ise tegi jah, õpetaja oli vaid aidanud tule jaoks värve valida. No nii paljukest sain minagi aru, et mis seal on (väikese abiga lapse poolt…), aga värvide segamisest pole mul õrna aimugi 😀

  6. Kristi ütles:

    Ma ütleks (väikese kunstikooli taustaga ja noh kunstigeenidega ka), et selline värvide segamine on nii pisikesel ikka väga lahe. No vaata seda tuleleeki… tubli Mirith!

  7. kaiahobid ütles:

    Kõigepealt õnnitlused sellise vahva üllatuse puhul. Mõtlesin aga, et kommenteerin natukene asja teist poolt ja üldse mitte pahas mõttes 😉 Lapsed oskavad alati joonistada,nad oskavad seda lihtsalt nende enda moodi ja kõik tööd on alati ilusad. Lastel tuleb lihtsalt lasta areneda ja neid innustada. Ja nagu sa ise nägid, siis kõik on võimalik ning zürii tegi täiesti õige otsuse, valides välja eriliste tööde hulgast ühe veelgi erilisema. Ja minu arvates, mis on kõige tähtsam, on see,et sinu lapsed oskavad joonistada ja sa võid olla uhke selle üle, et kui sa ise enda joonistamisoskusega rahul ei ole, siis lapsed ikka oskavad joonistada!

  8. irvikkass ütles:

    Tahtsin just saama öelda, mis eelmises kommentaaris kirja pandud juba sai. Kõik lapsed oskavad joonistada. See, et keegi ei oska, on see kontseptsioon, mis tuleks lastest eemale hoida. Nagunii hakkavad nad ise varsti üksteisele hinnanguid jagama:P (alati võib ka küsida, kust see tuleb muidugi)

  9. Liis ütles:

    Laululava..Ilmselgelt! 😀

Lisa kommentaar

