Põlvkondande ja/või sugude vaheline lõhenemine ühe minuti vältel

Posted: aprill 29, 2011 in Uncategorized

Varahommikul mööda teed kõndides sõidab mulle jalgrattal vastu keskealine proua, kelle näolihased mind märgates teps mitte üllatust ei suuda varjata ja lausa refleksist õhkub valjenevalt: “Isssssand jumal!”.
Vaid paar sammu edasi bussipeatuses mõõdab üks suitsetav noormees mind pilguga pealaest jalatallani ja vilistab thuii-üt mulle järgi.

***

Ma olen märganud huvitavat nähtust oma tutvusringkonna meeste seas. Nimelt, erinevates aruteludes ja vaidlustes ideaalse naise isiku- ja kindlasti ka välimuse omaduste üle kipuvad meeste väited tugevasti sellest mõjutatud olevat, milline nende oma naiskaaslane või jahisaak parasjagu on. Nii ülistab lühikest kasvu ja suuri rindu just see, kelle kaaslasel need parasjagu olemas on. Minu meelest ei ole tegemist ka teps mitte teesklusega, et no ma ei saa ju vastupidist väita ka siis mitte, kui naine parasjagu ei kuule, vaid justnimelt see armumine ja keemiline protsess meis panebki uskuma, et nii on õige ja hea, sest Temake on ju õige ja hea. Tegelikult on see armas suhtumine, minu konservatiivsel poolel on alati oma kaaslase alandamist või blondi naise käevangus olles brünettide ülistamist äärmiselt ebameeldiv kuulata. Ma leian, et just seda enda oma tulebki pidada kõige paremaks, unustamata solidaarsuse kõrval ka objektiivsust – kuigi kellel seda roosade prillide tagant ikka nii väga vaja on, eks.

Aga no siiski on äärmiselt naljakas kuulata kedagi endale vastu rinda tagumas, kuidas talle ikka pikad naised meeldivad ja kui seksikad nood on – sedasama, kes julges mulle väita, kui jultunud ma olen, et endapikkuse mehe kõrval kontsi julgen kanda.

Kommentaarid
  1. Nele Taevere ütles:

    eks igayks kiidab ikka oma nn ouenurka 😉
    aga loogiline ju ka, et enda korvale valitakse selline kaaslane, kes meeldib.
    see toimub suurel maaral alateadvuslikult mu meelest.
    samas naitab elu, et maitsed ja eelistused elu jooksul muutuvad ja isegi vaga…
    eks ole ju ka teada tuntud, et tahetakse just seda, mida ei omata voi mida ei saa,
    mees, kellel paks naine, soovib vahelduseks kohna ja vastupidi.
    olen ka tahele pannud, et kui monel inimesel on vaga kindlalt valja kujunenud arusaam, millist naist ta enda korvale tahab, naiteks peavad kindlasti olema suured rinnad, siis osadele meestele see ei ole nii oluline.
    taiskasvanud inimene peaks ikkagi valima enda korvale inimese millegi muu jargi kui paljalt valimus ja toeline armastus ei tohiks hoolida kortsudest, ylekilodest, voi naiteks monest onnetuse tagajarjel tekkinud armist… sest keegi meist ei jaa nooreks ja siledaks igaveseks!!

  2. quigonjedi ütles:

    Olen ka tähele pannud, et kõhna naist omav mees ülistab paksusid… Või noh, brünetti naist petetakse blondiiniga- liigagi tavaline( ja üle-elatud)…

    • Raven ütles:

      Nõmedad inimesed kui ei hinda seda, mis neil on. Mul on ikka väga vedanud ilmselt…

Lisa kommentaar

