Bodycombat

Posted: mai 19, 2011 in Uncategorized

Ma tegin seda! Ma tõesti tegin seda!

Kui ma esmakordselt trenni läksin, seadsin endale eesmärgiks parandada füüsilist vormi piisavalt, et saaksin hakkama BodyCombati trenniga. Tegelikkuses oli see ainus põnev trenn minu jaoks sealt nimekirjast, ma poleks ju iialgi aimanud, et hakkan nautima tantsulisi trenne. Mingi hetk tekkis mul juba mõte, et nooo, läheks prooviks, ära ehk ikka ei sure – aga kui lugesin trenni kirjeldust, eriti nõutavat keskmisest paremat füüsilist vormi, kadus see mõte kiirelt.

Kuni panin endale poolkogemata Combatisse aja kirja. Nimelt muudeti treeningplaan suvisemaks ja et mitte neli päeva järjest tantsida, suskasin sinna vahele ühe BodyCombati. Teadlikult sellesse päeva, mil tegelikult pidin minema tätoveeringut üle tegema ehk siis trenni poleks nagunii paar järgmist päeva saanud. Aga saatus segas vahele, kehajoonistamine jäi ära ning nii ma leidsingi korraga end treeningsaalist. 

Ja ma jumaldan seda trenni! See on peaaegu et parem kui BodyBalance. Raske oli ta tõesti, tõenäoliselt kõige raskem, kus ma kunagi käinud olen, aga no nii võrratu. Ei olnudki väga raskeid kombinatsioone ega surmaäärel kõikumist, lihtsalt ekstreemne füüsiline pingutus, millest hiljem saabus muidugi täielik rahuolu. Järgmisel päeval olid mul tundlikud sellised käelihased, mille olemasolust aimugi polnud! Ja imelikul kombel ka kõhulihaseid, kuigi neid ma ei pingutanud peaaegu üldse.

Ühesõnaga, vapustav trenn, mis kindlasti jääb mu treeningplaani sisse.

Kommentaarid
  1. Katrin ütles:

    Ma ka ikka algul kartsin seda, aga tegelt see ongi üks lahedamaid trenne 🙂

  2. Geisy ütles:

    Hahaa, sai ka täna sõbrannaga I korda käidud ja täitsa naljakas oli alguses end peeglist vaadata. Olime teiste keskel nagu kaks makaroni oma käe-ja jalalöökidega:D
    Ükski trenn pole nii higiseks ajanud, tõsine sport!

Lisa kommentaar

