Liiga palju või liiga vähe e l u

Posted: juuli 19, 2011 in Uncategorized

Jah. No aga ausalt, praegusel leboajal ei viitsigi eriti kirjutada. Suure osa ajast oleme kodust ära nagunii… Kirjutan kohusetundlikult märkmikusse üles teemasid, millest võiks kirjutada – miks Mirith kooli ei lähe, kuidas ma Tallinnas käisin, oma uue käsitöönurga tekkimisest, HRList…Tegudeni teps mitte ei jõua.

Ja julgen otse välja öelda, et eks ka kommentaaride vähesus tõmbab isu alla. Statistika näitab, et ikka loetakse, aga vist on teisedki suvest nii uimased, et jutt ei jookse või olen ise oma eneseväljendusoskuse kaotanud.

HRLis oli tore see, et nagu iga aasta, tulid mitmed blogilugejad end mulle tutvustama ja jagasid ka paar kiidusõna.  Samuti sai tervitatud mitut inimest, kelle kohta Eluka pärimisele vastasin: “blogilugeja” ja ta noogutas kaasa, et no miks üldse küsis, oleks ju pidanud aimama. See süstis natuke positiivsust, et päris üksi ma siiski siin virtuaalmaailmas veel pole.

Suvi möödub tüüpilises puhkamise rütmis, igapäevane lebotamine, mida täidavad üksikud põnevad rutiinist väljumised. Pean tunnistama, et just nii mulle meeldibki. Kui kevadel tundsin tohutut sotsiaalsuse ja pidutsemise puudujääki, kõik sõbrad olid alles talveunes, siis nüüd pigem naudin rahulikku elurütmi ja tunnen end isegi korraks häiritult, kui jälle tuleb sättida ja kuhugi minna – üritust ennast naudin muidugi, aga raske on seda jõudeelu lõpetada ja asjalikuks hakata. Ülehomme põgenemegi klassiõdedega suvila rüppe ja peole, peaks vist hakkama mõtlema, mida selga panna…

Isegi söögitegemine on puhas piin, tahaks ju hommikust õhtuni õues vedeleda. Vanasti oli kergem, ostsid aga poest lihapalle ja pirukaid kaasa, nüüd käid supermarketis ringi ja mõtled, et näe, suur pood, aga süüa pole. Raske on olla mina – aga samas niiii mõnus!

“Say whaaaat?”

 

Kommentaarid
  1. Inga ütles:

    Statistikat ei maksa üldse uskuda. Ma loen tavaliselt readerist ja see ei tohiks statistikas kajastuda… ma usun, et minusuguseid lugejaid on veel palju 😉
    Aga no suvel võibki vabamalt võtta. Paljud blogijad peavad päris ametlikku suvepuhkust.

  2. Helen ütles:

    Mina näiteks olen suhteliselt pidev lugeja (igaks juhuks mainin, et täitsa võhivõõras), aga ma ei kommenteeri kunagi. Tavaliselt. Praegu ma lihtsalt pidin 🙂

  3. Geili ütles:

    Aga miks ei lähe Mirith kooli?

  4. mermaid ütles:

    Mina leian, et blogi on inimese KODU. Kui sa inimese KOJU lähed, sa ju ei marsi ilma tere ütlemata sealt läbi.. käid lastetoas, elutoas.. vaatad raamaturiiluli üle…. ja lihtsalt jalutad välja??

    Kommentaarid toidavad blogi. Mina kutsun kyll inimesi ülesse jätma mõni hea sõna. Kui sul on aega lugeda, siis on sul aega ka paar sõna kirjutada.

  5. Merili ütles:

    Kirjuta ikka, nii tore on lugemas käia 🙂

    Ma ka ei viitsinud ega väga ka osanud varem süüa teha aga siis kui jäin esimese lapsega koduseks (vist juba 5 aastat tagasi), siis kuidagi pidin nagu hakkama selle teemaga rohkem kokku puutuma. Nüüd pole enam probleem aga siiski suvel on tõesti tüütu minna koju süüa tegema, kui tahaks õues olla.

  6. Sille ütles:

    Mina ka selline enamasti vaikiv lugeja. Seekord siis jätan endast jälje. Kirjuta ikka edasi. Ja mul tekkis ka küsimus: Miks kooliminek edasi sai lükatud (kuigi mul on selle üle vaikselt heameel, sest mina olen see, eks pooldab “pigem hiljem kui varem kooli” varianti).

  7. uniparemassilmas ütles:

    Mis puutub Hrl-l tere ütlemisse, siis see on nii kaheotsaga asi vist.. Nagu ma aru saan siis Sulle meeldib, kui keegi tuleb ütlema, et loeb su blogi jms. Samas ma tean paljusi blogijaid, keda pigem tüütaks, kui keegi päriselus tuleks teatama “oi tere, ma olen su blogilugeja”.
    Ja tõesti vaikijaid lugejaid on kindlasti väga-väga palju. Ma näiteks loengi põhiliselt võõraste inimeste blogidest enamus ajast ainult Sinu ja Rentsi oma, vahest harva teiste omasi ka, aga kommentaare olen ma vist väga-väga vähe kuhugi jätnud.

    Aga blogi ikka edasi kindlasti. 🙂

  8. nell ütles:

    Kui juba eespool öeldi, et kommentaar toidab blogi siis tuleb ju jälg maha jätta. Blogi ikka suvel ka natuke, neid kirjatükke on lihtsalt nii mõnus lugeda. Aastatepikkune harjumus juba… 🙂

  9. Veronika ütles:

    Kirjuta ikka! Ma mõnikord lihtsat ei oska midagi mõistliku öelda ning lihtsalt stiilis “tore-vahva” sõnumit on ka piinlik jätta…

  10. Tulikiisu ütles:

    mina ka ikka loen. Aga alati ei oska kommeteerida 🙂 aga eks katsun tublim olla 🙂

  11. evelin ütles:

    ma ka tihtipeale loen,nii lahe ja mositlik inimene!

  12. Tiiu ütles:

    Jah, ka mina olen selline “vaikiv`´ lugeja, kuigi mulle meeldib siin lugeda Sinu tegemistest, laste huvitavatest-humoorikatest ütlustest. Lugeda Sinu kirjaridade vahelt häid nõuandeid, nö juhiseid elu terviskilumaks muutmisest jne jne.
    Ma ei ole suur kirjutaja, pigem olen jutupaunik. Ma ei oska nii ilusti kirjutada. Püüan edaspidi ennasst parandada ja oma jälje siia jätta.
    Kirjuta ikka edasi, nii huvitav on lugeda. Edu Sulle selles.
    Siinkohal tahakn küsida, mis sai kass Freyast?

  13. Jaana ütles:

    mina jätan siia jutu siis, kui mul midagi öelda on. aga seda ma ei teadnudki, et blogipidajatele on kommentaarid väga tähtsad, vähemalt siit loen seda välja. ise peab blogi, iseäranis enda jaoks, kui tahan vastukaja saada, siis pystitan otsese kysimuse. ju ma saan asjadest teisiti aru. ja kui ma ntx näeks sind tänaval, siis pole ma nii edev, et tuleksin sinu juurde jutuga: olen su blogilugeja… seda saab ka teistmoodi teha.

  14. Maarja ütles:

    Mina loen ka juba pikemat aega, aga kuna võõras inimene, siis kommentaare ei ole seni jätnud. Kirjuta ikka! Iga kord on blogisse tulles rõõm näha, kui uus postitus üleval. 🙂

  15. marru ütles:

    Sotsiaalne surve on nii suur nüüd kohe 😀
    Aga jah, mina tulen külla ja jalutangi niisama lihtsalt välja. Ma naudin su kirjutisi, kuid mul ei ole midagi öelda enamasti. Tihtilugui kommentaar ei jää üldse selline, nagu ma tahan ja niisiis löön käega.

  16. I. ütles:

    Pane väiksemaid pilte üles. Mul läks Mirithi pildi allalaadimiseks mingi minut, mis on tänapäeval nagu terve sajand. Samas on mul lihtsalt sitt nett 🙂

  17. Haldjapiiga ütles:

    Jäid perefoorumist meelde ja siin tundus täiesti normaalsena teie tegemiste kohta lugemas käia. Sõna eriti ei võta.

  18. I’m truly enjoying the design and layout of your website. It’s a very easy on the eyes which makes it
    much more pleasant for me to come here and visit more often.

    Did you hire out a designer to create your theme?
    Excellent work!

Lisa kommentaar

