Imelise elu Mormelar

Posted: august 3, 2011 in Uncategorized

Ja minust saabki uus riäliti-staar…

Tegelikult juhtus nii, et ühel ilusal päeval kirjutas mulle saate “Minu imeline elu” toimetaja ja küsis, kas tahaksin saatesse tulla. Ohoo, mõtlesin, ja asusin uurima, millega tegu. Naiste vestlussaade. Vaatasin vaid ühe osa, aga sealt koorus jälle see tüüpiline selliste saadete asi, kus sinna ronivad vaid inimesed, kes ei tundu end kaamera ees mugavalt tundvalt ega suuda ladusat teksti moodustada. Natuke puine, natuke kodukootud, aga samas piisavalt huvitav. Läheks ja näitaks neile, et me oskame rääkida kah, me eesti naised?

Ja pole vist mingi ime, et rääkida meeldib mulle väga?

Elukas ütles, et ära mine, kas see on ikka hea mõte. Mamma ütles, et no ma ei tea, kas see on ikka hea mõte? Mõeldud-tehtud, Mormelar läheb telekasse!

Alguses oli ju lõbus ja mänguline, toimetajaga kohtumine, teemade valik, lindistamise aja kokku leppimine. Mänguline ja natuke ebareaalne. Kui ma siis vahetult enne nende tulekut üritasin endale teha tugevat telemeiki, võttis järsku käe värisema. Mida ma ometi teen? Ma olen ju see, kes alati jutuhoos kõik saladused välja räägib, valesid asju ütleb ja tobedaid märkusi teeb. Kus mu mõistus on?

Nojah.
See õhtupoolik ise oli muidugi imeline. Toredad inimesed, huvitavad jututeemad ja veidi kohmetud katteplaanid. Hea on ju teisi siunata, kes kaamera ees kivikujustuvad, aga ennast ei kaitse selle efekti eest mitte miski. Ja ükskõik kui palju mind ei kiidetud, et minuga oli imelihtne ja -tore koostööd teha ning ükskõik kui positiivne emotsioon mul endal sisse ei jäänud, eks tõde selgub ikka teleriekraanilt. Või minu puhul – arvutist, televisiooni ju pole.

Jah, ma olen sellega arvestanud, et monteerijad suudavad imetööd teha. Jah, ma olen kõikide nende negatiivsete netikommentaaridega arvestanud. Tõde ja tundmust ei oska me ju keegi kunagi ette ennustada, aga ma olen selle asja enda jaoks läbi mõelnud. Kogemus oli huvitav  ja eks just nii õpingi, kas ka kasulik või kui positiivne tuleb lõpptulemus.

Täna tunnen küll, et nii mõndagi jäi rääkimata, selgitamata. Aga samas, kes mind tunnevad, teavad nagunii ja kes tahavad mitte sallida, teevad ka seda nagunii. Eks?

Kommentaarid
  1. jaana ütles:

    Jääme ootama 🙂

  2. Sille ütles:

    Anna siis teada, millal telekat vaadata (ma muidu eriti ei vaata). Ootan huviga! 🙂

  3. Muuums ütles:

    Väga vahva ja see annab kindlasti kogemust juurde:) Jään huviga ootama.

  4. Inga ütles:

    Oi, seda Mormega saadet tahaks küll näha 🙂 Millal eetris? Muidu on saate pealkiri üsnagi eemaletõukav, ise küll poleks vaadata taibanud.

  5. tikker ütles:

    ooo! kindlasti anna märku, kui teada saad, millal eetrisse tuleb, ma tahaks ka kohe väga näha!

  6. trinu ütles:

    oi, põnev 🙂 Jääme saadet ootama.

  7. tulikiisu ütles:

    ooooo vaaau ometi ka inimene kellel on mida rääkida. Niii lahe jään ootama 🙂

  8. Jaana ütles:

    ma pole sellisest saatest kuulnudki… mis kanalil?

  9. Jaana ütles:

    OK, kanali leidsin… aga kui teema ka ütleksid, siis saaks ehk teada, millal eetris oled..

  10. Liana ütles:

    Palju õnne! Jään põnevusega ootama, saab Mormelari nn päriselus ka näha:D

Lisa kommentaar

