Penelopega pildistamas

Posted: august 6, 2011 in Uncategorized

Aegajalt tõestab Lõustaraamat, et ta polegi kasutu masinavärk ja võidab mulle asju. Seekord siis fotosessioon Penelopega. Plaanisin siis aga hooga Tallinnassemineku, lasin kallil sõbrannal endale tüllist seeliku õmmelda ja tegudele!

Penelope juures paelus mind kohe see, et ta on juuksurina leiba teeninud ja harrastab ka meikimist ning pakkus kohe rõõmsalt enne fotosessiooni oma oskusi. Kuigi ma saan enda meikimisega üsna kabedalt hakkama (keegi pole karjudes ära jooksnud veel), siis meeldib mulle väga, kui minuga tegeletakse ning lisaks on väga põnev midagi harjumuspärasest erinevat näha. Ma arvan, et see on ülisuur boonus neile pildistama minejatele, kes ei tunne end kindlalt oma juukseid sättides ja meiki tehes, kuna fotograafi enda silm oskab ju imehästi paika panna, mis sobiks ning kindlasti on ka tükk maad soodsam, kui minna eraldi iluteenindajate juurde ning siis pildistama.

Pildistamiseks valisime Maarjamäe lossiaia, mis pakkus nii raudseid trelle, lõviga purskkaevu kui ka küllaga rohelust. Mina jäin pildistamisega äärmiselt rahule, sest fotograafiga klappisime kohe, tema sõbralik olek (ja kindlasti ka pehme pintsel mu näos) suigutasid kiirelt igasuguse närvilisuse ja peale sättimist võis töö peale hakata. Hoiatasin kohe ette ära, et olen igav modell, aga see pole mind kunagi takistanud kaamera ette ronimast.

Penelopega oli suurepärane koostööd teha, sest ta oskas nii lihtsalt ja konkreetselt juhendada. Ta pani millimeetri täpsusega mu pilgu paika ja klõpsis. Kuna ma ei tunne end ikkagi sajaprotsendiliselt kindlalt kaamera ees, siis mulle väga meeldib, kui juhiseid jagatakse – tema näeb ju sealtpoolt täpselt, mis sobiks ja kuhu oleks vaja pöörata. Ta ei öelnud ette täpseid poose, lasi mul neid ilusti ise valida (kuigi vajadusel oleks kindlasti ka öelnud), kuid sättis siis detaile nagu pilk, küünarnukk ja lõug õigesse kohta paika. Vaikselt jäid juba õpetused meelde ja lõpupoole läks loodetavasti temalgi lihtsamaks.

Sõbranna, kes oli maailma parima peegeldajana kaasas, huvitus üsna pea isegi kunagi Penelope kaamera ette ronimisest, kuna temagi enda sõnul on üks nendest kaamera ees kangestuvatest inimesest ja oma kogemuse põhjal võin öelda, et too fotograaf sobib esimesteks kordadeks ideaalselt, kuna ta oskab lihtsalt ja kergelt suunata ning õpetada.

Mulle ka väga meeldib tema stiil, FB kodulehel näete pilte tema teistest töödest ja see on mõnusalt kiiksuga ja veidi erinev tavapärastest piltidest. Ta saatis mulle juba napp paar tundi peale sessiooni paar pilti õrritamiseks ja ma olen nendega kohutavalt rahul! Penelope tegeleb ise palju fototöötlusega ja see on minu jaoks üsna ainulaadne ning huvitav kogemus, näha enda pilti, kui oleks see ajakirjast võetud.

Ma olen niiii rahul! Suured tänud Penelopele ja minu suurepärasele peegeldajale nende vahvate tundide ja ilusate piltide eest!

Kommentaarid
  1. tikker ütles:

    väga äge! ootan ülejäänusid…

  2. […] tehtud üks seelik mu jäägitule ja andunud fännile Mormelarile Pildi autoriks ei ole seekord ei mina ega tema, vaid hoopis fantastiline Penelope Russak . […]

  3. Kärdu ütles:

    Kui tegemist on selle sama Penelopega, kes mõned aastad tagasi tegi mu sõbrannale rastad, siis olen igal sajal juhul väga nõus kõige kirjutatuga, ta on nii vahetu suhtleja ja nii mõnusa suhtumisega, väga meeldiv koostöö on temaga 🙂

  4. e. ütles:

    esiteks – ilusad pildid. aga teiseks – kust sa sellise korseti said, kui küsida tohib? 🙂

    • mormelar ütles:

      See on eBayst tellitud, aga ma ei soovita seda, ta on odav ja kehva kvaliteediga, ribid paindusid kiirelt ning õmbleja on seda juba mitu mitu korda parandanud, riie muudkui rebeneb ribide juurest.

Lisa kommentaar

