Kui elu ütleb: “Ole pai, mine talveunne…

Posted: august 9, 2011 in Uncategorized

Eile vigastasin näppu. Toppisin mähise peale, et paistetust alandada ja olin ühest käest sant. Täna hommikuks oli näpp lilla, paistes ja valus.

Hommikul duši all lõikasin endal žiletiga pöidlast tüki välja. Tüki, mida nägin vanni põhjas. Ja kõik kohad olid verd täis, kes oleks võinud arvata, et näpu otsast nii palju verd tuleb? Ja arvake kolm korda, kas tegemist oli sama käega?

Nüüd olen kahest käest sant.

Tulid piimatooted, jooksin õue neid vastu võtma. Oih, võtmed jäid tuppa. Paljajalu, õhuke suvekleit seljas… Väljas oli õrn vihm, kõva tuul ja naerukrampidesse surev mina.
Terves trepikojas polnud kedagi kodus. 15 korterit ja ei midagi. Fonotasin kõik läbi, istusin. Naersin. Tippisin maja taha vaatama, kas keldriuks on lahti. Ei olnud.
Tulin tagasi. Helistasin kõik läbi. Istusin. Külm hakkas. Naersin. Nutt tuli ka korra peale.
Ning just siis, kui hakkasin minema poe poole, lootes, et tuttav on tööl ja saan temalt telefoni paluda, tuli korteriühistu esinaine ja lasi mu sisse.
Olin väljas ligi tund aega.

Sarjast: “Ainult minuga”, peaosas Mormelar, kõrvalosades tuul, päike, vihm ja ziletitera. Järgmise episoodini!

Kommentaarid
  1. Rita ütles:

    Mina olen ka end oi-kui-palju välja lukustanud, õnneks meil oli trepikoja uks vähealt koodiga ja sai seal soojas istuda. Toasusside ja õhukese jakiga keset -20 kraadist talve oleks olnud õnnetu väljas istuda.
    Kui nii võtta, oled õnneseen – vähemalt on suvi.

  2. siret ütles:

    Kuule hoia žilettidest eemale, jää vahatamise juurde 😀
    Ma mõtlesin, et minuga juhtub totraid asju, aga sa oled tõesti palju hullem. Mõtle, milline lohutus nüüd – ma polegi kõige hullem! 😀

  3. Muuums ütles:

    Kui juhtub, siis ikka kõik korraga:( Loodetavasti homme on parem päev!

  4. Kristhel ütles:

    Õhh, mul tuli lausa külmavärinate judin peale kui seda tükki seal vannipõhjas ette hakkasin kujutama. Õhhhhh….

  5. Veronika ütles:

    Ma olen samasugune. Üleeile hakkisin õunu koogi peale ja lõikasin pea pool küünt pealt maha… Ja ükskõik kuidas ma end ka ei elileeriks, raseeriks, depileeriks, lõpuks on vannituba ikka verine…

  6. Veronika ütles:

    *epileeriks. Vabandust!

  7. Lugeja ütles:

    Kui tohib paluda, äkki täpsustad, kuna ja mis kanalil sind näha võis/võib. Ajas täna veidi segadusse see, et kanal2-es ja kanal11 mõlemas on see saade kavas.

Lisa kommentaar

