Tegelt ma ei ole nii paks ää?!

Posted: august 12, 2011 in Uncategorized

Oeh.
Halada tohib?

Tahtsin tänast saadet kindlasti ise telekast näha. No muidu on nii, et kõik on näinud ja kommenteerivad ja mina ei teagi midagi. Saate ju aru küll. Leppisin siis sõbrannaga kokku, et lähen talle külla, targu ja arukalt ostis ta isegi veini valmis, mina võtsin kommi kaasa ja…

Appi! Ennast telekast näha on ikka erakordselt veider. Teised ei saa muidugi mu kiljumisest aru, nemad näevad mind ju kogu aeg sellest otsast, aga mina mitte. Ainuke rahustav asi oli mu hääl – ma ei salli kunagi oma häält kuulates seda mõne lindistuse pealt, ise kuulen ju hoopis mahedamat vokaali ning mul on alati teistest kahju, kes peavad kogu aeg mu päris häält kuulma. Aga vot esimest korda ei häirinud mind mu hääl.

Kõik ülejäänud aga küll! Tegelikult kah, ma enda meelest ikka nii kahesajakilone ei ole… Ema lohutas, et näe, tõsi ta on, telekas panebki lisakilod juurde – aga ta on mu ema, ta ei saagi midagi muud öelda. Ennast näha seal istuva kartulikotina oli ikka erakordselt veider. Ja ärge hakake rääkima, et polnud häda midagi. Oli ikka küll. Püsti ja õues oli kõik korras, selline ma olengi. Aga seal istuvana. Võeh.

Näe, oskan minagi päris naine olla ja halada.

See oli natuke nukker jah, et Mirithi nimi valesti sai. Ehk see viga parandatakse edaspidi.
Jutu koha pealt oli muidugi…naljakas? Ennast on ju harjumatu kõrvalt vaadata. Niimoodi tundus nüüd kõik asjalik rääkimata olevat, kuidagi üle libisev oli see jutt. Aga vähemalt esimeses saates midagi skandaalset välja ei tulnud, õnneks. Veel.

Siiralt Teie,
kõhnemaks photoshopatud Mormelar.

Kommentaarid
  1. udusiil ütles:

    Halvasti ei taha öelda,aga niiöelda otsevaade tundus küll ebameelitav, tõenäoliselt oleks nad võinud mõne parema nurga valida. Samas… kuigi jutt jäi kuidagi poolikuks (mul hea öelda, iseenesest ju rohkema taustaga kursis kui keskmine saate vaataja), oli asi siiski loogiline ja ühene.
    Kuigi väga häiris, et Mirithi nimi valest öeldi.
    Igatahes lõppkokkuvõttes mulle küll meeldis.

  2. tulikiisu ütles:

    Tuli siis mulgi meelde et oh täna siis on saade. nuniii panin siis kanalile ja jäin ootama. algaski mees ütles et miks ma seda vaatan. mina et mul seal üks tuttav keegi foorumist noh.
    järgmine hetk juba kisan vaimustunult : seee on mormelar!!! vaaata see ongi PÄRISELT Mormelar!!! siis jään tasa ja kuulan: peas mõte: ooooo selline siis ongi Mormelari hääl 🙂 Ja ta ongi päriselt olemas!!!!

    Mees istus voodil ja jäi ka vaatama ise muigas muidugi minu vaimustuse üle 😀 ja niii ma siis vaatasin et oh ma tean seda millest ta räägib 🙂

    Nüüd siis on Mormelaril hääl ja nu tõesti ilus hääl on. 🙂

    ja sa ei olnud paks vähemalt minu arust.

    Tervitustega SUUr Mormelari fänn Tulikiisu 🙂 .

  3. siret ütles:

    Einoh, telekas olid ikka sina niivõrd kuivõrd, aga teen mina täna Postimehe lahti ja: http://www.naine24.ee/528798/minu-imeline-elu-kadri-jai-esimese-lapse-ootele-16-aastaselt/

    see küll on mingi võõras

  4. ada ütles:

    Ma olen ennast paar korda video pealt näinud ja rohkem ei taha 😀

    Mulle oli see ka esimene kord sind “päriselt” näha.
    Sa oled mulle alati hästi sümpaatne tundunud ja saate nägemine pigem ikka süvendas seda 🙂

  5. Veronika ütles:

    Gregor tundis su kohe ära:D Sa olid silmale nauditav. Kuigi, jah, päriselus oled sa 100x iusam

  6. pisike ütles:

    Mina nägin ka 😀 Küll ainult poolt saadet, kuna juhuslikult sattusin peale, aga ikkagi!

    Ja ütlen kohe päris ausalt, et ehmatasin ka ära, et oi mis nurga alt see nüüd on, et meie Morme ei ole ju tegelikult nii suur 🙂 Ja olen kindel, et ei ole ka. Noh, nüüd ei jää muud üle, kui piltide ja telekasnähtule lisaks veel päriselu ka ära näha 🙂
    Tegelikult ju õues ja isegi õuepingil oli näha, et ei ole paks, küllap seal toas nad võtsid tõesti kahtlase nurga alt.

    Ja mind hirmutas küll hääl ära 😛 kujutasin hoopis peenemat häält ette, aga sain hoopis sellise tõsise ja täiskasvanuliku 🙂

  7. m ütles:

    Kas saaks linki saatele, kus Sa osalesid? 🙂

  8. Sille ütles:

    Mulle meeldis! Minu meelest olid nii asjalik. 🙂
    Ja ilmselt on Su emal siiski õigus. 🙂

  9. Pr ütles:

    Kas veel tuled eetrisse, ei näinud isegi esimest…

  10. Pr ütles:

    OI, praegu oledki:)

  11. Ave Laas ütles:

    Mkmmm. Sa ei olnud paks. Asi oli selles imelises kleidikeses, mis oli nauditavalt printsessidega sama sugune. Väga mõnusalt naiselik lüke. Aga lihtsalt kui kaamera tuleb otse eest siis see toob õlad kohe esiplaanile – allapoole keskkohta oled ju täitsa ekraanil ära lõigatud ja seda suurem tähelepanu õlgadel on. Ja siis must teadupärast teeb visuaalselt väiksemaks, mis tähendab, et selle kõrval olev heledat naha osa tundub visuaalselt kohe rohkem. See ei ole lisakilod kullake. See on optika. Olen väga põgusalt filmidega kokku puutunud ja nii ongi, et kui sind otse lamedaks ekraanil lüüakse, hakkavad mängima hoopis kummalised füüsikaseadused.

Lisa kommentaar

