Mormelari imeline elu

Posted: august 19, 2011 in Uncategorized

Täna oli siis teine saade, pealkirjaga “Minu imeline suguvõsa”. Teemasse polegi midagi juurde lisada, kõik sai justnagu öeldud. Vaid venna kohta käiv lause, et too elab mul välismaal, aga suhtleme ikka võimalikult palju, oli välja jäänud. 

Ülejäänud saated on homme ehk reedel ning järgmisel esmaspäeval, teisipäeval ja neljapäeval. Lisaks siis tuleb ka kunagi miskine saateapsude teema. Filmides naeris kaameramees mitmel korral, et no see läheb küll apsude saatesse.

Naine24-nimelises portaalis on ka mitmeid artikleid, iga saate kokkuvõte ja osaleja ankeet. Vaid viimase saate kokkuvõttes on imekombel tekitatud üks lause, et ma olla sugulastega suhtlemise kritiseerimise pärast lõpetanud või ei talu oma laste kritiseerimist. Nonoh, seda ma pole öelnud ja sellist asja pole juhtunud. Juttu oli hoopistükkis stiilist ja sellest, kuidas inimesed kohe jutte rääkisid, et mu esmasündinu mustas käib ja pealuid kannab, kuigi ta oli kolm oma esimest eluaastat konstantselt roosasse riietatud. Ja mul üleüldse polegi sugulasi, peale vanemate, kes oleksid mu lapsi nii lähedalt näinud, et neid kritiseerida.

Aga noh, kollane meedia poleks ju kollane meedia, kui mõni lõbus viga sees poleks.

Staar olen nüüd kah, ilmtingimata. Juba lasteaias jooksid kaks õde mulle vastu, kaugelt karjudes, et nägid mind telekas. Ja mänguväljakul kaks ema sosistasid täpselt sellise näoga, et räägivad minust. Ausalt.

Tõsiselt rääkides aga lepitas teine saade mind veidi rohkem tele-minaga ja hakkan asja aina rahulikumalt võtma. Samas on ka tekkinud hasart – kui algul arvasin, et tahaks vaid esimest saadet näha ja küll kunagi teised netist järgi vaatan, siis nüüd tahaks ikka kõik ära näha.

Kommentaarid
  1. tikker ütles:

    mh, mul pole telekat ja ei õnnestu ennast kuidagi õigel ajal külla sokutada, pean ära ootama, kuni netti jõuavad. ja ma ei saa sellest süsteemist ka üldse aru nende kodukal, ma ei tea, kuidas ma üldse õiged saated üles leian…

    aga küll ma leian 😀

  2. Lais ütles:

    “… ja ma ei saa sellest süsteemist ka üldse aru nende kodukal, ma ei tea, kuidas ma üldse õiged saated üles leian…”
    Sama siin… segane jah… telku ette ei ole jõudnud aga uudishimu ei anna ju asu ja loen nipet-näpet postimees-online`i lisadest.
    Näiteks Naine24.ee annab sellist infot:
    “Lapsehoidja ja kahe lapse ema Kadri (23) suguvõsa piirdub naise sõnul tema vanematega. Õdesid-vendi tal pole.”

  3. siret ütles:

    Lisaks jäi mingi hetk mulje, et sul on hoopis 1 tütar. Väikese tütre ema või kuidas see tädi ütleski.

  4. killu ütles:

    12.augusti saade on kodukal viimati lisatud saade, Tikker. Ma just vaatasin ära selle. Muidu jah see süsteem ikka sajaga imeb seal. Telekast ma seda saadet millegipärast kunagi ei näe, ootan ka netiversiooni.
    Saate enda kohta pole küll midagi halba öelda. Lõpuks ometi keegi, kes normaalse tempoga räägib mitte ei nämmuta ja venita 😛

  5. Lugeja ütles:

    Väga segadusse ajav on see, et (nagu ma juba mainisin) näitab seda kanal2 ja kanal11. Täna siis käisin siin lugemas, et ahhaa, täna on Mormelar seal saates. Sättisin siis kell 2 kanal2 ette aga polnudki. Siis vaatasin kavast, et kanal11 kell 21.00 mida ma kahjuks vaadata ei saanud. Mu arust piisaks täiesti, kui seda vaid ühel kanalil näitaks.. jube jama noh 😀

  6. tikker ütles:

    mind ajas ka see kahe kanali värk segadusse, aga kuupäeva järgi sain nüüd aru, et õige värk ja oli tõesti. lahe! ma nüüd ootan järgmist neljapäeva-reedet, siis peaks teisi osi ka nägema 😛

  7. Lugeja ütles:

    Lõpuks nägin ära Su. Ja sa ei näinud üldse paks välja muide 😉

  8. tikker ütles:

    hea küll, ma olen nüüd jälle segaduses. sa kirjutasid, et reede ja siis järgmine neljapäev-reede. esimese reede saate nägin ära, täna läksin vaatama,et peaks too neljapäevane üleval olema, oli ka – 18. august, oleks nagu õige. aga sind seal küll polnud…

Lisa kommentaar

