Uhke üksindus

Posted: august 28, 2011 in Uncategorized

Kaks nädalat algas nüüd!

..ehk siis Elukas läks kordusõppustele. Jah, jälle. Jah, tal pole veel kümmet aastatki ajateenistusest möödas. Jah, no ju ta on siis nii väärtuslik vara.

Ma võtsin tema minekut alati lõbusa alatooniga, et saangi puhata. Nimekirja-Mormelar tegi isegi täiusliku nimekirja, et selle kahe nädalaga on hea siis sügisene suurpuhastus ära teha. Kuna ma olen selline põhjalik suurpuhastuja, kes käib lapiga mööda seinu ja loeb läbi kõik vanad kirjad, näeb vahepealne periood välja, nagu meid oleks rämedalt röövitud või vastupidi, prügiauto väikese lisanduse toonud. Elukale kogu oma korralikkuses see ilmselgelt ei meeldi.
Seega, ideaalne viis “puhkust” ära kasutada.

Nüüd aga, kus ta on mmm…tervelt KOLM ja POOL TUNDI ära olnud, hakkab nukrus ligi hiilima. Kaks nädalat! Kelle kaisus ma kaks nädalat magan? Kellele ma kurdan, et õues on palav ja elu on ebaõiglane? Kellega ma filmi vaatan? Vabatahtlikke?

Täiesti hämmastav, tegelikult, kui kiirelt võib ära harjuda sellega, et keegi on kogu aeg Su kõrval. Ma olen ju üsna palju üksi, kui ma parasjagu tööl ei ole, seega ma lausa ootan seda õhtust melu. Õnneks suudavad ka vaid lapsed seda omajagu korraldada. Kuigi, näiteks, hetkel suunati mind jälle sujuvalt nende toast välja, sest preilid korraldavad “puslenäitust” ja see pole veel avatud. Nojah.

Aga natuke nukker on küll. Ööd saavad kõige raskemad olema, ma olen suur kaisuloom. Ärkveloleku aja kavatsen lihtsalt ülima efektiivsusega ära kasutada. Kuna olen ikka veel haige (ja mul on sellest üsna kõrini), siis neid tegemata töid eelmisest nädalast (no hea küll, üleeelmisest kah) ikka jätkub.

Kui hästi läheb, saavad isegi need kirjutamata blogipostitused kirjutatud…

Lisa kommentaar

