Nagu päris täiskasvanu

Posted: oktoober 5, 2011 in Uncategorized

Mul on praktikanädal.

Nagu mulle omane, pean ikka süsteemi vastu võitlema ning sebisin end keskraamatukogu asemel hoopis harusse tööle. Õppejõud venitas selle peale, et ega ta keelata saa ning harukogu juhatajagi küsis esimese asjana, et miks ma keskraamatukokku ei taha? Aga jäin endale kindlaks ja siin ma nüüd istun!

Miks? Mulle tundus väike raamatukogu lihtsalt põnevam. Ma uskusin, et puutun siin paremini erinevate tööülesannetega kokku ning ehk on inimestel rohkema aega minuga tegeleda, mind õpetada. Pelgasin, et suures raamatukogus kaon mutrikesena võrku ära. Lisaks oli meid Pärnust mitu tükki, seega tundus nii ka kasulikum – minustki ehk abi harukogule, kui mujal juba inimesed ees.

Täna on teine päev ja pisike värin juba seest kadunud. Olen suurema osa ajast letis veetnud ja see meeldib-sobib mulle väga. Hingelt klienditeenindaja, nagu ma olen. Ka teised mulle antud ülesanded on siiani olnud äärmiselt huvitavad. Minu lokkav entusiasm tundub aastakümneid töötanud inimestele vist veider, aga mul on ju kõik uus ja põnev.

Elukorraldus on muidugi täiesti ribadeks kistud, ei mingit sooja toitu laual ootamas ning terve suguvõsa on haaratud laste transportimisse, et me kõik ikka omad trennid ja käigud tehtud saaksime. See tekitab muidugi hirmu, et no kuidas veel tööl käia, kui emaks olemine on täiskohaga töö ja teiseks oleks veel õppida ka vaja?

Lohutan end sellega, et kes teeb, see jõuab.

Kommentaarid
  1. J ütles:

    Väga tubli oled 🙂

  2. verxu ütles:

    ma nautisin ka oma praktikat. meil oli toona 9 nd jutti . 5 rahvarmtk-s ja 4 teadusrmtk-s. hiljem jaurasime nädal otsa helsinki ümbruse kirjastodes. oi, nostagia… muidugi, olin siis lastetu. a nuh, nüüd saan see-eest kõike kolme korraga + ühiskondlik-kasulike töid žongleerida. tore lugeda, et sulle meeldib! jaksu!

  3. Kristhel ütles:

    Tore oli sind üle PIKA aja näha 😀 Hihi
    Ja kahju, et sa keskraamatukokku ei läinud, oleks vähemasti olnud ÜKS inimene, kes suutnuks inimestele viisakalt ja rõõmsalt naeratada ja abivalmilt aidata, siiani pole seal muidu ühtegi sellist inimest kohanud…

  4. siret ütles:

    Kus harus sa oled?

Lisa kommentaar

