Kui imelik on elu…

Posted: oktoober 10, 2011 in Uncategorized

Tol sügisel, kui olime Elukaga napp pool aastat koos olnud ja ei suutnud päris hästi kokku leppidagi, kuidas oma suhet defineerida, käisin kord Kõigeparemaga väljas. Jalas olid mul tanksaapad, küllap sügiseselt sügisese ilma tõttu. Mul nimelt on seljataga (ja kardetavasti ka ees) hulka piinarikkaid talvehooaegu, mille eel käin läbi kõikvõimalikud ja -võimatud jalanõupoed ning tõden, et ees ootab jälle üks paljajalu käimine. Lõpuks lasen oma standardid enneolematult madalaks ning ostan midagi ära. Midagi, mis minu jalutamisharjumustele vastu ei pea ja nii seisan järgmine sügis jälle sama tee alguses. Pisarates.

Igatahes, mingil hetkel teatas Kõigeparem, kes naistelt igas olukorras naiselikkust eeldab, et “kui Sa oleks minu naine, siis ma ostaks Sulle saapad, mitte ei laseks n e n d e g a ringi käia”.

Nojah. Ma olin solvunud. Esiteks, mulle meeldivad tanksaapad. Nad on minu stiili juurde kuuluvad, mugavad, Eesti kliimas vaieldamatult kõige otstarbekamad ning teatud riietuste juures ka äärmiselt stiilsed. Kõigeparemal on õigus teisiti arvata, aga mitte minu jalanõuvalikut kritiseerida! Eriti kuna minu tolle hetke rahaline seis liites poe pakutavaga lõppes tavapärase tühjusega. Teiseks, minu suhe oli nii värske, nii olematu, nii segane, nii nii nii – polnud Elukal mingeid kohustusi mu suhtes ning teisiti vihjata oleks lihtsalt jabur. Kolmandaks, miks *** pärast üleüldse peaks mees naisele saapaid ostma?

Järgmisel sügistalvisel hooajal kinkis Elukas mulle jõuludeks Kõige Ilusamad Saapad, mis mul kunagi olnud on. Kontsaga ja puha. Ühtlasi on need ühed vähestest saabastest, mis kauem kui ühe hooaja vastu pidanud (tanksaapad seevastu on mul juba seitse aastat!), aga eks ma hoian neid kah eriliselt hästi. Kusjuures, sellest jutuajamisest ta minu mäletamist mööda küll midagi ei teadnud.

Aga näe. Elu teeb nii. Ja Kõigeparem oli rahul, ilmselgelt.

Lisa kommentaar

