Mormelari käekott

Posted: oktoober 12, 2011 in Uncategorized

Ma jumaldan käekotipostitusi! Minu arvates näitab käekott ja selle sisu naise kohta nii mõndagi. Olen ise inimene, kes armastab-armastas tervet elu kaasas vedada, viimase aastaga olen end korralikumaks ja rahulikumaks manitsenud ning vean kaasas vaid tõeliselt vajalikku osa. Siiski ei käi ma kunagi käekotita kuskil.

Mul on ka üsna palju kotte. Mitte ainult pisikesi armsaid peokotte, vaid ka korralikke käekotte. Samas meeldiks mulle, kui oleks üks ja kindel, mitte, et ma tõstan kogu aeg asju ümber, aga ometi selles olukorras ma viimased paar kuud olin, sest mu üks ja ainus, vanuseks 3,5 aastat, oli läbi läinud. Ja uut ei suutnud valida, muudkui vahetasin olemasolevaid.

Iirimaal tegin lõpuks selle kulutuse ja ostsin endale korraliku koti. Tegelikult oligi see üks ja ainus “korralik” ost mulle Iirimaalt. Sain oma kullakese Nextist, jalutasin seal vist 15 minutit ringi, igal möödumisel teda näppides, kuni lõpuks alla andsin. Ja olen väga rahul! Kuigi mul jäävad ka mõned teised igapäevased kotid alles, sest teinekord tuleb tuju näiteks crossbody kotiga ringi käia, olen siiski oma Nexti käekotile truuks jäänud nendel nädalatel. Kotil on hirmus palju taskuid ja sektsioone, mis teeb ta ka ääretult mugavaks. Maksis ta 33 eurot, mis tundub mulle üüratu summa, aga kutsun seda siiski heaks investeeringuks, sest plaanin tema elupäevade lõpuni temaga koos olla.

Aga nüüd käekoti sisu juurde:

  1.  Humanast ostetud pluus Melianile
  2. Võtmekimp. Mul on palju võtmeid
  3. Planetspordi kaart oli rahakotist väljas, kuna tulin just trennist
  4. Riidest poekott
  5. Salvrätid ja paar lahtist salvrätti, kasutatud ja kasutamata 😛
  6. Väike tühi kilekott
  7. Rahakott, kahe sahtliga, ühes mu tohutu hulk kaarte
  8. Kaelakee, jäänud peale trenni kaela panemata
  9. Märkmik
  10. Telefon ja telefonitasku
  11. Peegel
  12. Nagi, mis ootab Meliani kappi panemist
  13. Vatitikud
  14. Juuksehari
  15. Hügieeniline huulepulk
  16. Huuleläige
  17. Pastakas
Lisa kommentaar

