No nii ei saa ju rallit sõita!

Posted: oktoober 20, 2011 in Uncategorized

Mul on veider komme kiinduda asjadesse, mis tootmisest maha võetakse. Ma ei oskagi öelda, kas mul on nii halb maitse, et see ei ühti ülejäänud maailmaga ning keegi neid ei osta või on tegemist katkematu ebaõnnestumiste jadaga.

Esimese asjana mäletan piparmündimaitselist jäätist Vau! See on nüüd küll tagasi, kuid pikka aega teda müügil polnud. Juba lapsena armastasin seda, nüüd siis saan jälle endale aegajalt topsikese lubada, kui isu tuleb.

Edasi tuli käru, mille Melianile välja vaatasin. Tootmisest maha võetud Marlin 3 käruosa sain õnneks viimase uuena müüdava punase variandi Eestis, aga korvi otsisin sellele parajalt pikka aega, lõpuks siiski õnnestus. Samuti soovisin Melianile pehmeid Cotoonsi mänguasju, mida enam ei toodetud – need leidis lõpuks mu vend Iirimaalt pankrotivara poest. Puhas juhus, muidugi.

Fetajuustuga Pringles, AleCoq Rose…seda jada ikka annaks jätkata.

Ja värskeima asjana isegi pastakas! Olen kaua endale head pastakat otsinud, aga oma pirtsakuse ja suure kontoritarvete kiindumuse tõttu pole seda “ühte ja ainsat” leidnud. Kuni sattusin kogemata Selveris peale ühele pastakale, mida aastaid tagasi olin kasutanud ja hea sõnaga meenutasin. Mul polnud tol momendil raha kaasas, tund aega hiljem poodi minnes oli see l o o m u l i k u l t ära ostetud.
Järgnevalt veetsin kaks tundi internetis, saades teada, et see pastakas on tootmisest maha võetud, ilmselgelt, ning üritades leida mõnda internetipoodi, mis seda siiski müüks. Õnneks leidsin lausa Eestist ja päev oli päästetud.
Elukas muidugi küsis iga poole tunni tagant, et kas ma tõesti ikka veel otsin mingit pastakat? Ei olnud mingi, oli SEE!

 

Kommentaarid
  1. tikker ütles:

    mulle meeldib, kui keegi on veel nii hull, et ajab mingit kindlat asja taga. teeb eeltööd, otsib netist ja nii edasi. tavaliselt öeldakse mulle, et ma kulutan valimisele mõttetult palju aega. no tegelikult vahel kulutangi 😀 aga sageli, arvan ma, on mu uuringud ikka asja eest. nii saan lõppkokkuvõttes parema ja/või soodsama kauba 😛

  2. Liis ütles:

    Teeme klubi. Vanillijogurt, koorekohvi šokolaad, cappuccino-maitseline kohupiimakreem, Gerberi/Kreenholmi marlimhkmed…

    Kuidas kodutehtud jogurti vaniljemaitseliseks saaks? Vanillikaun kuumutamise ajal lisada?

  3. L. ütles:

    Mädarõika maitselised krõpsud ja Betty tomatimaitseline jäätis…

    • Kass. ütles:

      !!!

      Mina igatsen ka Betty tomatijäätist! Iga kord, kui seda heldimusega meenutan, tundub, et ma olen ainus, kes seda jumaldas. 😦 Ja enam ei saa seda kusagilt.

      Teine asi, mida ma pole enam kusagilt leidnud, on liitrine pakk šokolaadijäätis kirsimoosiga. Mingi rummimaitselise kirsimoosiga on saadaval, aga see mulle ei maitse.

      Aga jah, kahjuks kipuvad minu lemmikasjad ka müügilt ära kaduma, kõige rohkem just juuksevärvid. Kui läbi suure vaeva õnnestub poest leida oranž värv, siis võib kindel olla, et aasta-paari pärast kaob see toode lettidelt. 😀

  4. Katrin ütles:

    Pastakate suhtes olen ma sama nõudlik. Ma lihtsalt ei saa igasugusega kirjutada ja ta peab olema täpselt käepärane. Leidsin sellise Rimist ja olen neid nüüd kasutanud juba kümneid. Pean vist igaks juhuks kastiga koju ette ostma.. noh selleks puhuks, kui tootmisest maha tahetakse võtta.

  5. H. ütles:

    Õuna-kaerajogurt – läinud, mis läinud.

  6. marca ütles:

    Asi ei ole ilmselt selles, et kellelegi teisele need tooted ei meeldiks vms, lihtsalt tänapäeva tootmises eeldatakse, et inimesed vajavad pidevalt midagi uut, vaheldust. Ennast ajab ka vahel marru. Mõnikord tehakse tünga ka, alles hiljuti ilutses funktsionaalsete magustoitude (see rohelises pakendis, kus põhjas marjad ja peal hapukas jogurtilaadne ollus) pakendil reklaam, et UUS!, tegelikult oli uus ainult pakend (väiksem kui varem muidugi).

  7. pisike ütles:

    Oota, Rosé on tootmisest maas või??? Sellepärast ma teda viimane kord ei leidnudki, kui niiväga otsisin! Mhh, jama.

  8. rojukene ütles:

    Kusjuures see Vau ei ole tagasi. Enne oli ta piparmündimaitseline jäätis šokolaaditükkidega, nüüd on seal purustatud kakaooad (äge sõna! :D) sees ja maitse ei ole ka päris sama… Ma tean, sest mulle meeldis see ka jubedalt 🙂

    • Liis ütles:

      On lootust saada vähemalt:
      “Eile õhtul toimus Eesti Unistuste jäätise otsingu kõige tähtsam ja pingelisem üritus, mille käigus lugupeetud žürii valis Eesti unistuste jäätised.
      Nendeks on piparmündi-koorejäätis šokolaaditükkidega (Priit Viru) ja vanilli-koorejäätis ehtsate kirsside ja šokolaaditükkidega (Marike Maior).
      Kuuajalise kampaania „Eesti otsib unistuste jäätist!“ käigus esitati Premiale 2585 retseptiideed. Nii rahva kui žürii palava eelistuse pälvinud jäätised toob Premia hiljemalt 2012.aasta kevadeks turule.”

  9. kjm ütles:

    Ohh, koorekohvi šokolaad.. Ma olen isegi Kalevile kirjutanud, et toogu tagasi.. Aga kui teeks kambaka (iga päev keegi kirjutab neile), sest see Latte ja Cappucino ei asenda midagi.. ja nostalgitoode Kamatahvel on ju hitt…

  10. Pisi-Pisi ütles:

    Kirsihaps! Mul mees igatseb seda. Sellega on veel see lugu, et kui teda oli, siis kõik ostsid ja kiitsid, kui müügilt kadus, ei mäletanud enam keegi, et seda üldse kunagi oligi…

    o_O

  11. K. ütles:

    Vau jäätist nutsin ka taga, hea et tagasi tuli. Vanilje-õuna Fizzi ootan siiamaani tagasi, vist ei tule…

  12. Kristina Pentsa ütles:

    Ma olen ka see, kes koguaeg end seaks vihastab, sest midagi JÄLLE pole. Ka fetaga krõpsude ja Rose puhul ühinen.

  13. Gasolina ütles:

    Nivea Dry rulledeodorant on ka kaduvate asjade hulgas…

  14. Liis ütles:

    To:kjm

    Tallinnas tehakse sama head Koorekohvi šhokolaadi Kalevi poes Tondil…müüakse kilokaupa lahtiste tahvlitena.

Lisa kommentaar

