Liiga õnnelik

Posted: oktoober 21, 2011 in Uncategorized

Ma olen nii tohutult õnnelik, et see ei mahu minu sisse ära. Ma kardan juba mõnda aega, et ma lähen lõhki. Täna on olnud maailma parim päev, saades ühe aastaid oodatud uudise ning teise väga väga hea uudise ja nähes õhtul oma kallist Tantsijannat teatrilaval… Need kõik väärivad oma eraldi postitust siis, kui nendest on õige aeg rääkida. Aga ma tahaks igale vastutulijale kaela karata ja kõigile karjuda, kui õnnelik ma olen!

Kommentaarid
  1. Eveli ütles:

    Tore lugeda 🙂

  2. tulikiisu ütles:

    väga hea kui oled õnnelik 🙂 tõesti rõõm lugeda 🙂

  3. zarvik ütles:

    Nii et Pärnus jagatakse tasuta kallistusi? 😀

Lisa kommentaar

