Viktoriini vastus

Posted: oktoober 21, 2011 in Uncategorized

Peaaegu et keegi ei taha minuga mängida 😦

Tibutorn on nimelt Meliani keeles kirik. Minu meelest äärmiselt loogiline tuletus, seda hakkan küll kasutama. Meliani ammusest ajast loodud meesel on mul siiani kasutusel.

Kommentaarid
  1. Katz ütles:

    Ja mida see meesel siis tähendab? 😀

    • mormelar ütles:

      Sellest olen oma mäletamist mööda kunagi varem kirjutanud, meessoost eeslist sai meesel. Melian on meil äärmiselt loogiline laps. Ja kuna mehed on tihti eeslid, siis on see hea kerge sõimusõna 😀

  2. Rita ütles:

    Palun kiiresti vastust viimati esitatud küsimusele, ma olen juba pool tunnikest nuputanud, mida see võis tähendada. Ma ei saa nii õppida!

Lisa kommentaar

