Parim sõber leitud!

Posted: oktoober 27, 2011 in Uncategorized

…ehk siis valisin kalendermärkmiku välja. Nagu ma sisimas kahtlustasin, oli mul vaja see kõik endast välja kirjutada, et otsus teha. Tegin praktilise otsuse, et sisu on siiski olulisem ning jäin Paperblanks day-sisu ja midi-formaadi juurde. Edasi tuli vaid kaas välja valida. Vaagisin siis Midnight Goldi ja Pastoral Impulsesi vahel. Esimene neist, nagu nimigi laseb aimata, on kuldsed säravad lilled, mustal taustal, ning teine soliidne ornamentidega pruunikas märkmik. Ise kaldusin lillede poole, Elukas pidas ilusamaks ja minulikumaks teist.

Täna veetsin mitu tundi kalendrit netist otsides, mõistes ühtlasi, et postikulu tõttu läheb välismaalt tellimine oi-kui-kalliks. Õnneks aga meenus mulle, et minu armas Mahe Mark müüb ju samuti Paperblanksi ning otsustasin igaks juhuks seal läbi põigata. Ja ennäe, mõlemad olid olemas! Rahvaraamatus polnud isegi mitte ühtegi day-varianti. Tegin kindlaks, et sisu on sobiv ning seisin mõlema märkmikuga peegli ees. Tegelikult oli mulle juba Pastoral rohkem meeldima hakanud, kuid poes avastasin, et tal on teistsugune magnetkinnitus, mis tundus mulle veidi ebaturvalisem, kuna tassin ju kogu aeg märkmikku kaasas – enamusel nimelt on üle lahtise serva käiv magnetiga kinnituv kaanejupp, sellel aga vaid nahkpael.

Siiski otsustasin seekord valiku teha välimuse kasuks ning müüjagi kinnitas omalt poolt, et lisapabereid vahele toppides hoiab see kinnitus palju paremini kinni.

Lubage esitleda, minu järgmise aasta parim sõber:

Kommentaarid
  1. Kristina Pentsa ütles:

    Palju õnne!
    Mul on Midnight Gold olemas puhaste tavalise märkmiku näol. Ja ka punakas-roosa põhjaga (ma ei viitsi nime otsida). Muide, Paperblanksi pakub nüüd ka Apollo.

  2. Kristhel ütles:

    Ma olen sinuga samast liidust – paadunud märkmikumagnet! Mul on lapsepõlvest alates olnud komme ja hobi kõike igalepoole kirja panna. Kuule, ega sa ei pahanda, kui ma järgmisel korral (sinu pealt ahvides) kah blogisse taolise teema teen. Ma ise ei oska kunagi selliste huvitavate ideede peale tulla… 😦

  3. tikker ütles:

    isegi mina, kes ma viimasel ajal üsna harva mahedasse marki jõuan, olen kogu aeg teadnud, et nad paperblanksi müüvad. nad ju pidevalt kirjutavad selle kohta midagi FB-s 😛

  4. Kristina Pentsa ütles:

    Mul on ka tegelikult juba ammu olnud plaanis oma märkmiku fetišist kirjutada ja suurimatest lemmikutest pildid teha, aga ikka pole selleni jõudnud…

  5. Eva ütles:

    Mina olen samuti suur päevikufanatt ja hetkel kasutan Paperblanksi märkmikku (natuke piklikuma formaadiga, aga kinnitus on samasugune). Kannan ka väga tihti käekotis kaasas ja kinnitusega pole midagi juhtunud. Meeldib, et sees on paberitasku ning paber on paks ja kvaliteetne. 🙂

    Leidsingi netist enda oma: http://www.agenda-discount.fr/agenda-design-paperblanks-soie-verte-slim-horizontal-90-180-mm-1-semaine-sur-2-pages-a-horizontal.htm

Lisa kommentaar

