Ja lehed langevad…langevad…langevad

Posted: oktoober 31, 2011 in Uncategorized

Akna taga, muidugi. Mina venitan. Pingutan. Värisen. Tunnetan oma kõhulihaseid, või õigemini nende jäänukitest tekkivat uut elu. Ma jumaldan just õhtupimeduses akna all olla BodyBalance trenni ajal. Seal on nagunii alati eriline ja müstiline olla, miks siis mitte seda veelgi vürtsitada pimedusega?

Ma olen trennis tagasi! Mu suvepuhkus venis kahe kuu asemel oi kui pikaks. Nimelt suutsin just õigeks ajaks haigeks jääda, siis tuli juba kool ning Iirimaale minek. Nii oligi ära peaaegu neli kuud. Õnneks tuli Planetsport mulle veidi vastu, nii et rahakottki suutis selle pikenemise enamvähem ära kannatada. Nüüdseks olen juba ligi kuu trennis käinud. Küll palju rahulikumas tempos, kui enne, hea kui kolm trenni nädalas ära tuleb versus kevadine kuus. Aga siiski veel rahuldav tulemus.

Esialgu oli imelik, jaksu oli vähem, tundus see kõik kui uus algus. Aga just peale treenerile kurtmist, et pole ikka päris see, sattusin järgmine päev lõpuks ometi BodyJami ja oo seda ekstaasi, mis sealt vastu vaatas. Ma olen tagasiii! Peale seda läkski õnneks ülesmäge, keha hakkas veidi mäletama, mis tunne on trenni teha ning mõistus kooskõlastas.

Kusjuures, peale pausi polnud mul pea kordagi mingit lihasvalu. Ma ei teagi, kas ma ei jaksanud piisavalt pingutada või oli kevadest midagi kasu kah? Igatahes mugav.

Nüüd jääb üle vaid loota, et kogu oma uue elukorralduse juures jätkub siiski trenniks veel tahtmist ja aega. Mõnikord on mul küll tunne, et Elukas peab end juba üksikisaks – ma tulen koos lastega läbi pimeduse Mirithi trennist, viskan nad sisse ja jooksen ise trenni. Saabudes on plikad ilusti teki alla topitud. Jah, ega selle režiimiga enam iga õhtu trenni ei saakski. Muidu visataksegi mind lõpuks kodust välja.

Lisa kommentaar

