Lepingud saavad allkirjastatud ja unistused täidetud

Posted: november 1, 2011 in Uncategorized

Jah. Täpselt nii ongi. Nüüd julgen ka kõvasti välja öelda oma ülima õnne põhjuse. Selle igikestva naeratuse põhjuse, mistõttu inimesed mind tänaval kummastava pilguga vaatavad.

Ma sain oma unistuste töökoha! Minust sai oma vana kooli raamatukogu juhataja. Oo, kui kaua olen ma seda lootust salaja hellitanud! Ma olen nii kirjeldamatult õnnelik. Minu kool, minu inimesed, minu emotsioonid! Minu eriala!

Elu tundub liiga täiuslik.

Kommentaarid
  1. p6rgukiz ütles:

    Palju õnne! 🙂 Tore, kui on elus nii häid asju 😀

  2. Kristhel ütles:

    Sa pead nüüd välja tegema :P:P Hihi, tegelikult, suured suured õnnesoovid sulle, tean omast käest kui rõõmsaks teeb midagi sellist 🙂

  3. Brigitta ütles:

    Vägev! Palju -palju õnne kallis Morme! 🙂

  4. A. ütles:

    Palju õnne, Morme! Väga hea meel su üle!

  5. blondinka8 ütles:

    Edu edaspidiseks!

  6. Tiina ütles:

    Palju,palju õnne sulle!

  7. L. ütles:

    Väga vahva!! Saad lastele oma vahva olemisega lugemispisikut süstida! 😉 Palju õnne!!

  8. Ave ütles:

    Tóesti tore uudis! Ei ole midagi toredamat kui inimene on omale ideaalse kutsumuse leidnud ning ka selles vallas pefektse töö leiab!
    Väga tubli oled ja ilusat töötamist 🙂

  9. Rents ütles:

    Ma ei oska muud öelda, kui et suurepärane. 🙂 Palju-palju õnne!

  10. r. ütles:

    Hea uudis 🙂

  11. Eveli ütles:

    Vägev!
    Ja ma ei tea ikka veel kelleks tahan saada kui suureks kasvan…

  12. mäemamma ütles:

    Juhhhaidiiiiii! No töepoolest, mida sa hing veel ihaldad. Mönusalt hubane olemine raamatute keskel. Oo önne!
    Ole siis ikka täiega. önnelik, ma mötlen 🙂

  13. tulikiisu ütles:

    ooo palju õnne töökaha saamise puhul 🙂

  14. kapilugeja ütles:

    Palju palju õnne!

  15. Kas oma eelmise kooli all pead silmas Ülejõed? Igatahes, palju õnne minu poolt ka ja kui tegu on Ülejõega, siis pean vist nii muuseas ajalehti sirvima tulema 😀

  16. Katri Aron ütles:

    Palju õnne, ps, Sind on juba märgatud:)

  17. verxu ütles:

    Juhuu! Palju õnne!

  18. annekas ütles:

    Palju õnne!

  19. Merili ütles:

    Palju õnne!

  20. Kessu ütles:

    Isver-susver, millised põrutavad uudised! See on see kui blogide lugemise asemel koolis käia ja mööda maailma ringi tuuseldada – pool infot jääb kohe saamata.
    aga tahtsin seda öelda, et Mul. On. Hästi. Hea. Meel.
    Sa oled nii tubli! Edu!

Lisa kommentaar

