Võtmeid? Arvutit? Kodu?

Posted: november 2, 2011 in Uncategorized

Millegi pärast arutlesin eile tööle loksudes pikalt ja põhjalikult (iseendaga, muidugi) teemal, kas töövõtmeid tasub oma hiiglasliku kodu-suvila-jm kimbuga kokku panna. Jõudsin järeldusele, et kuigi ma pole kunagi oma võtmeid ära kaotanud, parem siiski mitte.

Õhtul jõudis mulle kohale, miks mu alateadvus mind sundis nii pikalt nii väikese asja üle arutlema. Mu koduvõtmed olid kadunud! Tääiiiesstii. Helistasin kiirelt Elukale, kes varsti koju hakkas jõudma. Närviliselt telefoni ääres oodates sain rõõmsa uudise – ta leidis mu võtmed. Meie korteri ukse eest. Väljaspoolt…

Kõik oli alles. Esmasel ja teisesel pilgul igatahes. Süda ei jäänud mul kah seisma.
Aga ikkagi täiesti uskumatu! Nad olid seal ju hommikul kaheksast saati rippunud. Kas siis käis nii vähe inimesi mööda või lihtsalt kedagi ei huvitanud? Igatahes mul vedas. Kohutavalt.

Ja jõudsin järeldusele, et olin hommikul jõudnud võtmete suhtes õigele järeldusele. Palju järeldusi.

Kommentaarid
  1. Rita ütles:

    Auu, milline ehmatus. Ma olen suutsin Pärnus korra jätta võtmed õhtul sisse tulles väljapoole uke ette ja seest küll snepriga lukku ukse lasknud aga väljast ju saab ilusti lahti keerata või lihtsalt võtmed kaasa võtta… ja oi seda ehmatust hommikul kooli minnes… Eriti hirmsaks teeb, et pubekatest naabripoisid on meil mitu korda päise päeva ajal toas käinud, kui on juhtunud, et välisuks on lukust lahti jäänud ja uks tuuletõmbusega nt irvakile vajunud. Õnneks midagi veel kaduma ei ole läinud. Seda vähemalt osaliselt tänu minu kiirele reageerimisele ja kergele paranoiale – kortermajas ju nii palju võõraid helisid aga ma ikka pidin kontrollima minema ega need sammud MINU esikust ei kõla. Jõudsin veel näha, kuidas poisid välja jooksid. -.-

  2. Anu ütles:

    Minul jätab abikaasa pidevalt võtmeid väljapoole.. Õnneks aint siis kui ise toas oleme. Aga siis ikka tuleb esimene inimene uksekella laskma ka ja juhib tähelepanu sellele.. Kui alles siia kolinud olime ja Mooses veel väike halvasti magav tita oli, siis oli meil uksekell maha keeratud. Lõpuks väga hilja õhtul kuulsime koputust – naabrimees tuli viiendat korda ütlema, et võtmed on ees. Oli mõelnud, et kui nüüd ka ei kuule me, siis võtab enda juurde ja paneb kirja postkasti. Sest kunagi ju ei tea, kes järgmisena seda tähele paneb. 🙂

    • Liis ütles:

      Ma nii ei ole jätnud, aga olen suutnud jätta ukse lahti lukust…..elan Lasnamäel, 90 korteriga majas….

Lisa kommentaar

