Lasteriiete naeruväärsed suurused

Posted: november 8, 2011 in Uncategorized

Küllap kõik emad on kokku puutunud jaburdustega, kus 30 suuruses tennised on lapsele väikesed ning järgmise firma 29 suuredki. Mina näiteks otsisin siiani titemõõtu Melianile, kellel 21 kummikud väikseks jäid, siis suurust 22. Järjepidevalt jäid kõik suureks. Lõpuks andsin alla ning nii ta veidi suurte kummikutega kõndiski. Kuni ostsin netist odavalt järgmiseks aastaks ette ära imearmsad 23 suuruses kummikud, mis ilmselgelt talle täpipealt parajaks osutusid.

Tipptase saabus aga Viljandis, kui leidsin kaltsukast sõbrannale – küll väga saledale, aga siiski täiskasvanud inimesele – armsa musta boolerotüüpi nööbitava pluusi. Sobis talle imehästi. Nalja kui palju, kui avastasime, et mõeldud on see tütarlapsele suuruses 110 ehk siis kuskil 4-5a.

Kommentaarid
  1. A. ütles:

    Mul sõber tõi mulle t-särgi kirjaga “Surmajärgne puhastus”, naistesuurus S. Särk on niiii pisike, et seda kannab 6-aastane poeg 😀

  2. Liis ütles:

    Mina olen kunagi, kui olin 169/49, kandnud täiesti vabalt lasteriideid suurusele 128 vms.

  3. L. ütles:

    Ma kandsin ka aastaud tagasi 172/58 mõõdus olles laste T-särke. Aksel aga kannab siiani riideid suuruses 74/86. Mothercare’i bodyd näiteks on tal selles mõõdus ja veel mõned asjad. Alamõõduline, mis muud. 😀 Ilma proovimata ei julge enam ammu midagi osta.

  4. jaana ütles:

    Minu 9-kuune laps kandis ka kunagi boolerot, mille suurus oli 3-4 a.

Lisa kommentaar

