Uus parool

Posted: november 8, 2011 in Uncategorized

Ammu juba on aeg vahetada parooli, aga no kes küll selle minu eest ära teeks, eks?

Enamusele saadan ise uue parooli, aga kes vahele jääb või mõtleb, et tema ikka tahaks kah, siis küsida võib alati. Aga palun mitte pahandada, kui küsimusele soovitud vastust ei saa. Neid va varjatud postitusi saab jätkuvalt olema ülivähe ning enamasti tähendavadki need midagi vaid neile, kes mind tõesti tunnevad. Ma ei välista küll ka võõrastele inimestele parooli jagamist, aga seda siis pigem sisetunde ajel, et aeglustada parooli lippama minekut.

 

Kommentaarid
  1. Kass. ütles:

    Kui saab, siis võtaks. 🙂

  2. verxu ütles:

    Mõned jutud võivadki kõige sõbramate sõprade vahele jääda:D

  3. kohalik ütles:

    tahaks ka 🙂

  4. Merili ütles:

    Kui ma kvalifitseerun, siis oleksin ka huvitatud 🙂

  5. britta ütles:

    mina sooviks ka parooli, kui võimalik (ja lisaküsimusi minu isiku vms. kohta võib sinna saata:). minu jaoks on sinu blogi üks omapärasemaid ja inspireerivamaid kõikidest blogidest, mida pikema aja jooksul jälginud olen. tänud ja päikest!

Lisa kommentaar

