Ei reklaampostile!

Posted: november 11, 2011 in Uncategorized

Minu postkastil seisab juba ammu “Ainult tellitud post” kleeps. Kuidas Sinu omaga on?

Asi on lihtne, kui satud ükskõik millise postiasutuse lähedusse, mine läbi, täida avaldus ning vii endaga koju kaasa sarnane kleeps. Kleebi see postkastile kah. Nii ei uputa Sinu postkasti enam kasutud Selecti kataloogid ega Säästumarketi päevapakkumised. Kui tahad soodukaid ikka vaadata, siis kõik poed pakuvad reklaamlehtede ja kataloogide internetiversiooni.

Miks pole abi isetehtud kleepsust, on lihtne – nii toodetakse reklaamlehti ikkagi Sind arvesse võttes ja isegi kui viisakas postitöötaja Su palvet arvestab (mida ta tegelikult tegema ei pea), on kulu juba tehtud ja reklaamleht olemas. Avalduse tegemisel arvatakse Sind trükkimise arvust maha ning nii säästad keskkonda ja oma postiljoni õlgu. Tervest vaimust, kellele pole neid reklaame tegelikult vaja, rääkimata.

Pean tunnistama, et minulgi võttis selle teo tegemine omajagu aega. “Aga äkki just seekord tuleb mingi reklaam asjast, mida mul vaja on?” Me kõik mõtleme nii, eks ole. Tegelikkuses on see muidugi vale. Ja kellel kombeks just sooduspakkumiste järgi poekotti täita, siis nagu öeldud, internetis on kõik lihtsa vaevaga leitav.

EDIT: Avaldus on ka netis saadaval!

Kommentaarid
  1. L. ütles:

    Sellest ei ole abi. Vähemalt meil ei olnud. Proovitud nii niisama kleeps kui ka avalduse kirjutamine koos kleepsuga – ikka uputas postkast üle neist reklaamlehtedest. Tallinnas olukord muidugi palju hullem kui Pärnus ja reklaame saadab kümnetes kordades rohkem ettevõtteid. Võib-olla Pärnus tõesti on abi. 🙂

    Ma ei tea, kas tänapäeval saavad postiljonid nende reklaamlehtede pealt tulu. Omal ajal said iga reklaami pealt, tükihind oli äkki 5 senti (see oli pea 10a tagasi ka). Mu emale oli see päris hea lisasissetulek. Keskkonna poole pealt on need reklaamid muidugi jama.

  2. Merili ütles:

    Mul on ka veel see kleeps panemata aga plaanis on küll. Meil õnneks väga palju rämpsu ei tule. Aga see oli küll väga informatiivne, et peaks ikka ka avalduse tegema, et meid arvestusest maha võetaks.

  3. jaanika ütles:

    Postiljonid saavad reklaami pealt päris hea summa. Ma olen veidi aega töötanud sellel ametil ja oli isegi mõni selline inimene, kes võttis endale abilise, et kõik reklaamlehed jõuaks laiali kanda ja abilisele maksti ikka ka, sest reklaami oli metsikult.
    Tartus on kleepsust õnneks abi, neli korda on siiski reklaami olnud, kuid nüüd enam mitte. Ma tõstaks kisa kui postkast hoolimata teatest ikka uputab 😀

  4. evelin ütles:

    kleeps olemas, kõik toimib. vahel teevad naabrid nalja ja topivad oma rämpsu meile.
    tuttav elab ühes üürikas ja neil on ühistu pannud kasti postkastide juurde, kuhu kõik kes ei soovi prahi loobivad.. hiljem viib koristaja õigesse prügikasti 🙂

  5. pisike ütles:

    “Aga äkki just seekord tuleb mingi reklaam asjast, mida mul vaja on?” Me kõik mõtleme nii, eks ole. <— eip 😀
    meil on postkastide kõrval suur pappkast ning kogu rämps rändab kohe pärast postist tulekut sinna, ilma pikema mõtlemiseta.
    muidugi võiks kleeps olla, kuid pole lihtsalt kätte võtnud.
    ja Tallinnas on ikka sedasi, et iga päev on oma 5 reklaami postkastis. tihtilugu kardan mõne oma olulise asja märkamata jätta nende vahel ja kogemata ära visata…

  6. siret ütles:

    Väga hea meeldetuletus! Ma olen ikka laisk inimeseloom, ammu juba mõtlen, aga pole viitsinud. JA nüüd sai see siis tehtud, internetivahendusel. Mis on veel topelt tore (loe: ma olen topelt laisk).

  7. notsu ütles:

    see on tõsi küll, et postiljoni õlgade säästmisega käiks kaasas tema sissetuleku vähenemine. Kui A. postiametnik oli, siis postiljonid tahtsid just erilise innuga reklaami vedada, sest tavaposti eest maksti palju närusemalt. Pakun, et mõni oleks töölt ära läinud, kui ainult tavapostipalgast oleks elama pidanud.

  8. Kats ütles:

    Väga hea meeldetuletus oli ja eriti tänud sellele, kes mugavale netis avalduse täitmise vormile viitas. Kleeps tellitud ja ka täna õhtul postkastile paigutatud, loodan et on abiks. No ausalt, muidu liikusid need reklaamid postkast- riiulile vedelema – paberiprügikonteiner ja vaadatud sai neid haruharva.

  9. MesiLiis ütles:

    No mina ei tea, kui ma kolisin peretuttavate korterisse, oli seal juba see “ametlik” kleeps postkasti olemas, olin rahul. Ükskord sattusin postiljoni peale, kes veel küsis mult, et äkki tahan kleepsu eemaldada. Ei tahtnud. Ja siis umbes kuu oli rahulik, sellest ajast saadik on KOGU AEG postkast reklaamipahna täis, lihtsalt surutakse julmalt postkasti, niiet muud tähtsad kirjad-postiteatised on igatpidi kortsus -.- Olen teinud kaebuse- jällegi, kuu aega rahu, siis hakkab jant peale. 😦

Lisa kommentaar

