Päev 2 – Sinu veebinime tähendus

Posted: detsember 11, 2011 in Uncategorized

Mormelar. See tähendab Tolkieni loodud kõrghaldjate keeles nimega quenya “pimeduse armuke” või “pimeduse armastaja”. Seda nime soovitas mulle eksabikaasa ja nüüdseks kasutan seda nime kõikjal oma virtuaalses reaalsuses. Vahel mulle tundub, et mind kutsutakse rohkem Mormeks kui pärisnime pidi, aga see pigem meeldib mulle.

Ma ei kujutaks enam ettegi, et selle nime välja vahetaksin ning usutavasti ei kujutaks seda ette ka keegi teine?

Olen väiksest peale teadnud, et minu lapsed saavad endale M tähega nimed. Ma ei tea miks, aga nii olen alati mõelnud. Mirithi tähenduse quenyas avastasin alles hiljem, see tähendab “kalliskivike” või veidi grammatilisi reegleid väänates  vist ka “kuukivi”. Melian sai juba nime konkreetselt haldjakeelest ning samanimeline tegelane on ka raamatus “Silmarillion” olemas ja see tähendab “armastatud, austatud”.

Olen juba Elukat hoiatanud, et kui ta plaanib mu ahju kunagi piruka küpsema panna, siis otsigu ise M-tähega poisinimi, sest m i n a ühtegi meeldivat pole siiani leidnud. Tüdrukule oleks valikuid lausa kaks, mis tallegi meeldivad, aga kuna ta oskab tõenäoliselt vaid pirukapoisse teha, siis…

Kommentaarid
  1. tikker ütles:

    mina räägin ka sinust kogu aeg kui mormest, sest siis on alati teada, KELLEST jutt. samal põhjusel kutsuvad mind paljud tikriks – pole võimalust sassi ajada. ma olen ka sellega nii ära harjunud ja see meeldib mulle.

    mis teha, meil on lihtsalt pärisnimed nii levinud… kui sõbralistis samanimelisi viis tükki, on sellised aliased vägagi teretulnud 😛

  2. minnihiired ütles:

    Mu ema teab sind kui “kleidi ostja” XD Aga igalpool mujal oled õiget nimepidi, va. telefonis 😀

  3. siret ütles:

    Ma ka ei tea eriti ilusaid M-tähega poisinimesid, v.a mu oma lapse oma muidugi 😀

  4. Liis ütles:

    Mortimer. Ma oleks oma pojale pannud nui neljaks, a näet tüdruk tuli.

  5. Krisha ütles:

    Miro on igati ilus poisinimi 😛 🙂 ja tähendab see tõlkes kallist, väärtuslikku 🙂 Mulle lihtsalt meeldivad lühikesed ja löövad nimed. Konkreetsed, nagu mu enda lastelgi 🙂

  6. Liana ütles:

    On tõesti ilus nimi see Mormelar(ja loomulikult su tütrekeste nimed), see kõlaks mõnes laulus tõeliselt kaunilt.

Lisa kommentaar

